Vera Rahmanovic

Review Yunus na 1 keer grote huishoudelijke klussen badkamer en ramen zemen

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw review! Wij wensen een fijne samenwerking met uw hulp.

Bob van der Helm

Waardeloos! Oplichters.

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat u dit als waardeloos ervaart, de hulpen die wij voorstellen zijn zelf verantwoordelijk voor het invullen van de gegevens. Mocht dit het geval zijn valt het binnen uw... Vervelend om te lezen dat u dit als waardeloos ervaart, de hulpen die wij voorstellen zijn zelf verantwoordelijk voor het invullen van de gegevens. Mocht dit het geval zijn valt het binnen uw garantie en zoeken wij graag zonder bijkomende kosten voor u verder. U bent tijdens uw inschrijving akkoord gegaan met een jaarabonnement vandaar dat u niet kosteloos kunt annuleren als u ervan wilt zien buiten de 14 dagen herroepingsrecht. Wij horen graag van u als we nog iets voor u kunnen betekenen.

Helaas

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te zien. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat... Spijtig om te zien. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Agata van der Vlugt

Let op - oplichters

Uw ervaring

Meteen naar het tekenen van bemiddelingsovereenkomst een factuur gestuurd, 2 maanden later (maandelijks) abonnement kosten in rekening gebracht, terwijl er geen schoonmaak(st)er is bij ons geweest –... Meteen naar het tekenen van bemiddelingsovereenkomst een factuur gestuurd, 2 maanden later (maandelijks) abonnement kosten in rekening gebracht, terwijl er geen schoonmaak(st)er is bij ons geweest – de gestuurde adressen zijn fake, de meiden wilden (bij ons) niet werken. Geen contact met het kantoor – alleen via e-mail, altijd een automatisch antwoord, e-mails noot gelezen.

Reactie Schoonmaak Student:

We vinden het erg spijtig om te lezen dat onze dienst u niet is bevallen. Zoals u ook heeft gemerkt zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. De hulpen die... We vinden het erg spijtig om te lezen dat onze dienst u niet is bevallen. Zoals u ook heeft gemerkt zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. De hulpen die wij u voorstellen zijn wel degelijk echter personen die zelf aangeven of ze beschikbaar zijn aan ons. Hierop selecteren wij de beste hulp die bij uw aanvraag past. Wij vinden het dan ook erg vervelend om achteraf te horen dat de hulpen niet komen opdagen! Graag zoeken wij verder binnen uw garantie naar een nieuwe kandidaat. Wij zijn bereikbaar via verschillende kandidaten en doen zoveel mogelijk ons best.

Agata van der Vlugt

Oplichters

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

H.te Hofstee

Als je een verzoek doet tot hulp, wordt je een hulp aangeboden , wordt helemaal geen kennismaking voorgesteld of iets, en ook nog voor een andere woonplaats dan waar je de hulp voor zoekt. Na... Als je een verzoek doet tot hulp, wordt je een hulp aangeboden , wordt helemaal geen kennismaking voorgesteld of iets, en ook nog voor een andere woonplaats dan waar je de hulp voor zoekt. Na diverse mails kan ik dat niet duidelijk maken. Wilde ook verder geen zaken doen met hun na zo.,n slechte start, geen vertrouwen meer in.
Krijg nog steeds facturen met overzichtsuren van niet gecontracteerde medewerkster, bizar. Ook brengen ze gewoon bemiddelingskosten in rekening terwijl er helemaal niet aan de vraag is voldaan. Er is geen goede dienst geleverd.

Uw ervaring

Slechte communicatie

Reactie Schoonmaak Student:

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken. Indien de hulp niet voldoet aan uw wensen en eisen dan kunt u aanvullende... Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken. Indien de hulp niet voldoet aan uw wensen en eisen dan kunt u aanvullende eisen en wensen stellen aan uw aanvraag. Bij de gegevenslevering van de eerste kandidaat krijgt u van ons de factuur voor bemiddeling. Dit heeft ermee te maken dat wij de geleverde gegevens niet terug kunnen draaien. Dit geven wij ook aan op onze website. Mocht u van gedachten veranderen horen we het graag.

w.rutting

Geen afspraak nakomen !!!

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te zien. alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat... Spijtig om te zien. alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Lambert

Boven verwachting!

Niet komen opdagen

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen. Wij beloven echter niet binnen 3 dagen een hulp te hebben. Voor de meeste opdrachten hebben wij snel een hulp, dat is ook ons streven, maar helaas kan dit ook soms langer... Vervelend om te lezen. Wij beloven echter niet binnen 3 dagen een hulp te hebben. Voor de meeste opdrachten hebben wij snel een hulp, dat is ook ons streven, maar helaas kan dit ook soms langer duren. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.