Marta

Ok

Hoi Marta,
Bedankt voor je leuke review!

I. de Vries

Moeilijk, net begonnen

Beter screenen kandidaten

Bedankt voor je review!

Rob

Goede ervaring

nvt

Hoi Rob,
Bedankt voor je leuke review!

Hermans

Zeer slecht..kregen zeer spaarzaam mensen aangeboden...en uiteindelijk stuurden ze iemand die 63 bleek te zijn terwijl er over deze dame vermeld stond 19 jaar...wat een belazerij!!... Zeer slecht..kregen zeer spaarzaam mensen aangeboden...en uiteindelijk stuurden ze iemand die 63 bleek te zijn terwijl er over deze dame vermeld stond 19 jaar...wat een belazerij!! Schoonmaakstudent!!!

Uw ervaring

Neer duidelijkheid over abonnement..je zit er meteen voor een jaar aan vast en moet meteen betalen terwijl er dan nog niemand geregeld is!!

Hoi Hermans,
Wat vreemd dat je een hulp had die veel ouder was dan dat vermeld stond. Onze excuses daarvoor! We zullen dit meenemen om ons proces te verbeteren.

Anne

Slecht

Zit meteen aan een abonnement vast. Ongemerkt. Malafide

Hoi Anne,
Dat vinden we jammer om te lezen, wat kunnen we verbeteren?

Elise

Als je de kleine lettertjes op de site niet goed leest, zit je er voor een jaar aan vast, zonder garantie op hulp. Je moet al betalen na het eerste mailtje met de gegevens van een potentiële... Als je de kleine lettertjes op de site niet goed leest, zit je er voor een jaar aan vast, zonder garantie op hulp. Je moet al betalen na het eerste mailtje met de gegevens van een potentiële kandidaat. Die vervolgens niet reageert! Dat dit mag is ongelooflijk.

Uw ervaring

Alleen betalen als er een match is

Hoi Elise,
We proberen zo duidelijk mogelijk aan te geven dat het gaat om een jaarabonnement. We zullen kijken waar we het nog duidelijker kunnen vermelden, bedankt voor je feedback!

Mariëtta van Alphen

Ik vond het erg lang duren voordat er een geschikte kandidaat-voorzitter, ik heb er een bericht over gestuurd en het eerste bericht werd gewoon niet beantwoord. Dat was niet fijn!
Tevens vroeg...
Tevens vroeg ik meerdere malen om telefonisch kontakt en daar werd ook niet op gereageerd, opknipt een bericht terug dat jullie dat niet doen, erg onvriendelijk en niet service gericht! De eerste kandidaat belde af de dag voor de afspraak, de tweede belde helemaal niet af en kwam gewoon niet op de afspraak en regeerde niet meer op app of telefoon. Erg raar allemaal maar goed 3 maanden verder en we zullen het zien, jullie zeggen inde mail dat ze ervaring heeft en zij geeft aan aan dat het de eerste keer. dus ik hoop dat het goed gaat!

Uw ervaring

Geef op jullie site niet aan dat er binnen een bepaalde tijd iemand gevonden wordt maar wees daar eerlijk over en dat het in sommige plaatsen of om andere redenen soms wat langer duurt bv 3 maanden.... Geef op jullie site niet aan dat er binnen een bepaalde tijd iemand gevonden wordt maar wees daar eerlijk over en dat het in sommige plaatsen of om andere redenen soms wat langer duurt bv 3 maanden. Geef geen valse hoop en verwachtingen aan jullie klanten!

Hendrik Bot

In eerste instantie kandidaat kwam de kandidaat niet opdagen, het proces heeft te lang geduurd.

Uw ervaring

te duur voor de service, beide partijen moeten betalen voor dezelfde service.

Arda

Scamming Organisation

Uw ervaring

They can be a bit more covert, while scamming

schoonmaak-student.nl

Zeer slecht!!!