Zeer professioneel

Zeer slecht

Reactie Schoonmaak Student:

We vinden het jammer dat u onze service als slecht heeft ervaren. Graag hadden wij een toelichting van u ontvangen om onze service te kunnen verbeteren.

Vinne

Zomaar bemiddelingskosten.

Uw ervaring

Heb niet doorgehad dat ik opeens moest betalen. Verder nooit gebruik gemaakt van de service en wel betalen. Oplichters eerste klas. Krijg nu een mail dat er incassokosten bijkomen binnenkort. Ik ga... Heb niet doorgehad dat ik opeens moest betalen. Verder nooit gebruik gemaakt van de service en wel betalen. Oplichters eerste klas. Krijg nu een mail dat er incassokosten bijkomen binnenkort. Ik ga dit voorleggen aan oproep onrecht! Als mijn factuur niet gecancelled wordt.

Verhulst

Vreselijk

Reactie Schoonmaak Student:

Wij hebben u een kandidaat voorgesteld, waarmee u bemiddelingskosten aan ons verschuldigd bent. Vervolgens heeft u deze kosten niet tijdig voldaan, ondanks 3 herinneringen en 1 aanmaning. De factuur... Wij hebben u een kandidaat voorgesteld, waarmee u bemiddelingskosten aan ons verschuldigd bent. Vervolgens heeft u deze kosten niet tijdig voldaan, ondanks 3 herinneringen en 1 aanmaning. De factuur wordt dan inderdaad doorgezet naar incasso, waarbij incassokosten in rekening worden gebracht.

Weidner

Bedroevend

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Daarnaast heeft u via ons een jaar garantie. In deze periode kunnen wij zonder extra kosten voor u opzoek blijven.

KS

Terrible service! Basically, send you a name and phone number of unavailable people - they don't show up, you cancel your zoekopdracht. But good luck. You have to pay anyway! And threaten you as... Terrible service! Basically, send you a name and phone number of unavailable people - they don't show up, you cancel your zoekopdracht. But good luck. You have to pay anyway! And threaten you as well! This is extortion and harassment - pretty much a scam! This is basically like if a broker shows you a house that is not available, you still have to pay for the house and his fee, even if you can't or don't buy the house!

Uw ervaring

Where shall we start!

Reactie Schoonmaak Student:

We are very sorry to read that you are dissatisfied with our service. We do want to point out that the content of your review paints a different picture of this situation. Firstly, it is very... We are very sorry to read that you are dissatisfied with our service. We do want to point out that the content of your review paints a different picture of this situation. Firstly, it is very unfortunate that the firdt candidate was not available, even though she told us she was willing to work for you. After the first person did nog show up, we sent you a new candidate. You stated that you found someone else in the mean time, but you did not mention this to us. That does not mean we did not provide the service you requested, namely for us to find you a cleaner.

Lotte

Geen schoonmaakster wel kosten

Reactie Schoonmaak Student:

U bent ingeschreven met het emailadres waar u de factuur voor bemiddeling heeft gehad. Wij geven nadrukkelijk aan dat wij voor u opzoek gaan naar een huishoudelijke hulp via de mail krijgt u hier... U bent ingeschreven met het emailadres waar u de factuur voor bemiddeling heeft gehad. Wij geven nadrukkelijk aan dat wij voor u opzoek gaan naar een huishoudelijke hulp via de mail krijgt u hier een bevestiging van. Daarnaast geven we ook aan dat u een factuur kunt verwachten zodra wij gegevens leveren van een kandidaat die wij hebben geselecteerd op uw wensen en eisen. De kandidaat die u we aan u hebben voorgesteld heeft u zelfs een contactverzoek gestuurd en hiermee heeft ze duidelijk aangegeven graag bij u aan het werk te gaan. Op het moment dat wij gegevens van een hulp leveren is de dienst geleverd die u heeft aangevraagd. Wij hebben u in diverse mails proberen uit te leggen waar de factuur op is gebaseerd echter heeft u aangegeven niet te willen voldoen aan de betaling. Wij hebben aangeboden een nieuwe kandidaat voor u te zoeken als oplossing aangezien wij 1 jaar garantie bieden. Echter ziet u helemaal af van onze dienst. Indien u zelf afziet van de dienst vervallen de kosten niet. Wij kunnen verrichte arbeid niet meer ongedaan maken. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u niet tevreden bent. Indien u zich heeft bedacht horen we graag en kunt u alsnog gebruik maken van onze dienst.

van Zalinge

Netwerk helaas niet zo groot als gedacht, onvriendelijk aan de telefoon, administratief op orde

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ons bestand met hulpen is groot, echter is het wel geheel afhankelijk van uw eisen of de hulpen hieraan kunnen voldoen. Wij zijn verder ook geheel afhankelijk... Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ons bestand met hulpen is groot, echter is het wel geheel afhankelijk van uw eisen of de hulpen hieraan kunnen voldoen. Wij zijn verder ook geheel afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulp uit uw omgeving. Wij hebben gelukkig alsnog een hulp voor u gevonden die al enige tijd bij u werkt.

Adolfs

Slechte service en stalking gedrag

Reactie Schoonmaak Student:

We vinden het erg vervelend en jammer dat u ontevreden bent over zowel over dienst als onze service. Echter doen we zoveel mogelijk ons best u te kunnen helpen aan een fijne huishoudelijke hulp. De... We vinden het erg vervelend en jammer dat u ontevreden bent over zowel over dienst als onze service. Echter doen we zoveel mogelijk ons best u te kunnen helpen aan een fijne huishoudelijke hulp. De factuur leveren wij met de gegevens van de eerste kandidaat op dat moment gaat ook uw garantie in. Wij hebben u dan ook meerdere kandidaten aangeboden en kunnen wij niet voor u opzoek blijven indien u niet bereid bent de factuur te voldoen. Inmiddels hebben wij het probleem al met u opgelost en betreuren het dat u alsnog ontevreden bent.