Gaby van Kerkvoorde

Mijn Klacht:
Ik ben een 52 jarige vrouw met fysieke beperkingen vanwege reuma en een spierziekte.
Heb vandaag voor het eerst een meisje van dit bureau laten schoonmaken.
Zij deed...
Mijn Klacht:
Heb vandaag voor het eerst een meisje van dit bureau laten schoonmaken.
Zij deed ander halve uur over het poetsen van de huiskamer en vroeg aan haar je hebt nog maar een half uur voor de rest van het huis.
Is het al zo laat zei ze stomverbaasd?
Zij kende de grootte van het huis want zij was vorige week drie uur bij ons op bezoek geweest en heb haar een rondleiding gegeven.
Heb toen schriftelijk van het bureau dit antwoord gekregen.

Goedemiddag,

Via Schoonmaakstudent kunt u een hulp in dienst nemen tussen de 16 en 23 jaar. Dit zijn dus schoolgaande hulpen. Het uurloon van een schoonmaakstudent is €11,50 bruto per uur.
Het uurloon is dus lager maar dat komt omdat ze ook iets minder ervaren zijn. Wij kunnen voor u opzoek gaan naar een nieuwe hulp, maar de kans is heel groot dat het iemand van 18 word.

Stephan

Het gaat bij mij niet om de leeftijd, maar om de kwaliteit. Heb zelfs inschrijfgeld moeten betalen.
Het meisje is weggelopen zonder wat te zeggen en liet mij achter in de rotzooi.

Uw ervaring

Een schoonmaker leveren

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de hulp. Echter heeft u een aanvraag gedaan bij schoonmaak-student. Dit zijn vaak wat jongere hulpen die u dingen moet aanwijzen... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de hulp. Echter heeft u een aanvraag gedaan bij schoonmaak-student. Dit zijn vaak wat jongere hulpen die u dingen moet aanwijzen gezien de ervaring. Ook is het natuurlijk afhankelijk van de grote van uw huis wat uw verwachting is van de hulp. Indien u een nieuwe kandidaat wenst zoeken wij graag een nieuwe hulp voor u.

Telefoonnummer

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij zijn echter geen oplichters. Elke hulp die wij voorstellen heeft zichzelf ingeschreven en aangegeven voor uw aanvraag beschikbaar te zijn.

WRLP Vollebregt

Eerste keer schoonmaak Cindy

Keilholtz

Veel te hoge maandelijkse kosten

Goede service, maar voelt niet uitnodigend

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit intern doorzetten en wellicht kunnen wij op basis van uw feedback onszelf verbeteren op deze punten.

Diny van der mast

Niet doen

Reactie Schoonmaak Student:

Wij hebben uw feedback in goede orde ontvangen, bedankt hiervoor. Wij hebben gister van u een afwijzing ontvangen en u heeft aangegeven dat wij niet verder hoeven te zoeken. Wij ontvangen echter... Wij hebben uw feedback in goede orde ontvangen, bedankt hiervoor. Wij hebben gister van u een afwijzing ontvangen en u heeft aangegeven dat wij niet verder hoeven te zoeken. Wij ontvangen echter graag toelichting op de situatie.

Helaas niet zo'n succes

Reactie Schoonmaak Student:

Wat fijn dat u toch een aantal maanden gebruik heeft kunnen maken van een goede hulp. Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat de hulp ermee stopt of niet meer beschikbaar is. Wij zoeken dan... Wat fijn dat u toch een aantal maanden gebruik heeft kunnen maken van een goede hulp. Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat de hulp ermee stopt of niet meer beschikbaar is. Wij zoeken dan inderdaad binnen uw jaar garantie verder. U had ook eerder aan kunnen geven dat het met de nieuwe hulp niet helemaal goed werkte. Wij doen zoveel mogelijk ons best voor u. Bedankt voor uw feedback.

Koen Zijlvaart

Kwaliteit