De opleiding sluit erg goed aan op de praktijk. Het lesmateriaal en de lesinhoud sluiten ook goed op elkaar aan en er is veel ruimte voor eigen inbreng tijdens de lessen. De docenten zijn goed op de... De opleiding sluit erg goed aan op de praktijk. Het lesmateriaal en de lesinhoud sluiten ook goed op elkaar aan en er is veel ruimte voor eigen inbreng tijdens de lessen. De docenten zijn goed op de hoogte en goed benaderbaar, ook buiten de lessen. In verband met corona heb ik slechts één module op locatie gevolgd, de andere twee helaas online. Op zich ging dit prima, maar het is voor mij geen volwaardig vervanger van de 'live' lessen. Het programma Vitero vind ik minder goed werken en beperkter dan bijvoorbeeld Teams of Zoom. Het was voor mij goed te doen om de opleiding te combineren met mijn werkzaamheden. Ik heb veel geleerd!

Reactie Schoevers:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Goede docent.
Zal enige onderwerpen uit de cursus toepassen in mijn werkzaamheden

Reactie Schoevers:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Henny

Ik vond het een prettige training, met een goede, vriendelijke docent en in een prima omgeving met goede voorzieningen. De sfeer was goed met leuke mede cursisten.

Het sloot uiteindelijk...

Het sloot uiteindelijk niet helemáál aan bij mijn verwachtingen; Door de titel van de training had ik nog iets meer verwacht van het 'strategische deel', m.n. waar je inhoudelijk dan meer op moet letten, wat schrijf je wel/niet op, tips. Dat is wel aan de orde gekomen, maar toch naar mijn gevoel wat meer in het algemeen. De oefening was niet echt met een vergadering op strategisch niveau, meer op tactisch/uitvoerend niveau.
Dit realiseerde ik me eigenlijk pas na de training. Ik heb het dus niet geuit tijdens de tweede dag en de trainer valt dan ook niets te verwijten.
Al met al vond ik het een leuke, leerzame opfriscursus waarbij qua techniek en rechten/plichten de puntjes weer op de i gezet zijn, en waardoor het zelfvertrouwen wel is gegroeid. Dit was voor mij een substantieel doel, naast het effectiever leren notuleren waardoor het uitwerken minder tijd kost.

Hartelijke groet aan Maaike!

Henny Oudesluijs

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Henny. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Yvette

Perfect les gegeven.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Annamarie

Ik vond het een interessante module.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Michelle

Het was intensief maar zo leerzaam en leuk om te zien. Een veilig gevoel in de groep, wat heel fijn was en een goede en duidelijke opleider. Ik kan dit zeker meenemen in de praktijk.

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Anne - Marie

HBO Projectmanagement bestaat uit 3 modules, met 3 verschillende docenten en dus 3 verschillende ervaringen. Met de ene docent heb je een betere klink dan met de andere en de ene docent kan online... HBO Projectmanagement bestaat uit 3 modules, met 3 verschillende docenten en dus 3 verschillende ervaringen. Met de ene docent heb je een betere klink dan met de andere en de ene docent kan online beter uit de voeten dan de ander. Wat mij wel verbaast is dat Management & Organisatie en Effectief Communiceren & Beïnvloeden dezelfde aandacht krijgen, terwijl het accent toch zou moeten liggen op Projectmanagement. Alle modules zijn even lang. Het is een opleiding waar je serieus tijd in moet investeren, anders ga je niet slagen.

Jolanda

Het is op zich een leuke opleiding maar voor het doel wat ik voor mijzelf had sluit het niet echt aan. Want ik wilde leren hoe ik mijn hoorzittingsverslag op een correcte juridische wijze moet... Het is op zich een leuke opleiding maar voor het doel wat ik voor mijzelf had sluit het niet echt aan. Want ik wilde leren hoe ik mijn hoorzittingsverslag op een correcte juridische wijze moet opstellen en dat heb ik hiermee niet geleerd. Ik vind deze opleiding wel goed als je nog niet weet of je de juridische kant op wil. Dan kan je hiermee prima achter komen of het wat voor je is. Maar uit het oogpunt van verslaglegging van hoorzittingen op juridische wijze gaat het voor ons als medische secretaresse te diep in op de juridische materie. Neemt niet weg dat je er altijd wat van leert.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je feedback, Jolanda. Jammer dat het niet aan sluit op jou wensen. We hopen dat je de opleiding desondanks als leerzaam hebt ervaren.

Maud

Goede duidelijke uitleg van de docent. Laatste paar lessen lag de nadruk meer op het schrijven van de moduleopdracht dan op de lesstof.
De online omgeving is handig voor lessen volgen in de...
De online omgeving is handig voor lessen volgen in de avonduren vanwege het ontbreken van reistijd maar liever toch klassikaal.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je feedback, Maud. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Maud. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Ellen

Voor mij waren beide modules nieuw. Het lesmateriaal vond ik plezierig. De online leeromgeving was, boven verwachting, goed te doen. Wat ik jammer vind is de keuze van de examenopdracht. Ik had... Voor mij waren beide modules nieuw. Het lesmateriaal vond ik plezierig. De online leeromgeving was, boven verwachting, goed te doen. Wat ik jammer vind is de keuze van de examenopdracht. Ik had verwacht bijvoorbeeld een marketing-communicatie plan te moeten maken. De vragen bij deze opdracht zijn niet handig als je geen baan hebt waar je het geleerde in praktijk kunt brengen, ook al doe je het voor een vereniging of zo, het is toch anders. Ik ben ervan overtuigd dat, als je het geleerde in je eigen functie kunt inzetten, je een betere examenopdracht kunt maken.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Ellen! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...