De docente is heel inspirerend. Ze wist een fantastische onderlinge band te creëren. Lesinhoud was perfect.
De locatie is niet heel inspirerend voor beeldende vorming. Dan verwacht je een atelier. We moesten zelf al het materiaal meenemen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, eveneens over de docent!

Petra

Mijn opleiding Creatieve Therapie voor kinderen is een mooie aanvulling op het begeleidingsaanbod in mijn onderwijspraktijk.
Het lesmateriaal, docenten en module-inhoud waren TOP! Ik heb ervan...
Het lesmateriaal, docenten en module-inhoud waren TOP! Ik heb ervan genoten om op deze manier mijn professionaliteit te vergroten. Studiebelasting was echter veel groter van ik vooraf ingeschat had. Ondanks dat was het wel de moeite waard.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed om te horen, Petra! Bedankt.
Scheidegger Opleidingen

De lesinhoud was goed, docenten waren er goed voorbereid. Jammer dat ik constant alternatieve kreeg over de leslocatie( meestal virtual). Deze opleiding heeft mij naar een hoger niveau gebracht op... De lesinhoud was goed, docenten waren er goed voorbereid. Jammer dat ik constant alternatieve kreeg over de leslocatie( meestal virtual). Deze opleiding heeft mij naar een hoger niveau gebracht op mijn werk. Dit ook door de vakkennis die ik heb gemaakt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee!

Carryke

Duidelijke site, en info.
Snel reactie vd docent.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen, Carryke!

Willem

Helemaal goed

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen, Willem!
Scheidegger Opleidingen

Voordat ik begon met de opleiding aangegeven dat ik klassikaal les wil volgen, nu is mijn tweede module alsnog online. Hier betaal ik dan voor?

Eveneens vind ik de docent zeer slecht voor...

Eveneens vind ik de docent zeer slecht voor mijn eerste module, ik snap meer van module door de antwoorden online in te zien en zelfs dit is erg matig en overweldigend. Ik verwacht goede uitleg van een docent en niet iemand die de helft overslaat en tevens twee weken later pas reageert op een e-mail.

Opdrachten maken moeten mijn mede studenten een voor een maken waardoor niemand er ook echt iets van begrijpt omdat het te snel gaat om te volgen.

Ook was het een heel gedoe om mijn STAP-budget te regelen in overleg met een 4 termijnen betaling. Erg slordig geregeld.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je review met ons. We betreuren te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Wanneer je voor een opleiding op locatie kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar... Bedankt voor het delen van je review met ons. We betreuren te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Wanneer je voor een opleiding op locatie kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is.
Ook vinden wij het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de docent. Wij zullen je feedback dan ook intern delen met het docentmanagement.
Mocht je verder een klacht willen indienen betreffende je feedback dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Scheidegger Opleidingen

Ik heb mezelf ingeschreven voor een MHBO opleiding en wel klassikaal. Enkele dagen voor de start kreeg ik te horen dat er te weinig mensen waren voor klassikale begeleiding, dus werd het online.... Ik heb mezelf ingeschreven voor een MHBO opleiding en wel klassikaal. Enkele dagen voor de start kreeg ik te horen dat er te weinig mensen waren voor klassikale begeleiding, dus werd het online. Daar zaten 13 mensen!! Kan dus best klassikaal. Online werd het er niet beter op. Systeem werkte slecht, je kon slecht antwoorden stellen aan de docent.
Eerste examen moest je 55% halen om te slagen. Met goed gevoel examen gemaakt, toch heel dik gezakt en ik was niet de enige die slecht gezakt was van onze groep.

Vervolgens door naar het volgende onderdeel waar de leraar aangeeft dat we het huiswerk niet hoeven te maken, want dat doet niemand. Echter van de 5 studenten welke klassikaal aanwezig waren, hadden 5 studenten het huiswerk uitgeprint bij. De docent wilde het niet nakijken. Dus we weten niet of we het goed gemaakt hebbeb. Voor het examen onderdeel is 5 hele minuten uitgetrokken met de medeling dat we er maar mee moeten gaan starten.

Het laatste onderdeel start in april en heeft 3 dagen staan. Echter kan ik op 2 van de 3 dagen echt niet, dus wil ik graag wisselen. Ook niet mogelijk naar een later tijstip, alleen maar eerder, terwijl je dan midden in je examenopdracht zit van de vorige module.

Ook het nivo wat is aangegeven klopt niet. Mijn manager heeft (na het lezen van opdrachten) aangegeven dat het een opleiding is op academisch nivo en zeker niet op MHBO. Heb speciaal 2x gebeld om te vragen of ik deze opleiding kan doen met mijn nivo, volmondig ja, maar de praktijk leert anders.

Kortom, ik heb een heel erg slecht gevoel over Scheidegger en de opleiding. Geen aanrader!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je andere verwachtingen had van de opleiding. Graag zouden we in contact met je komen betreft de je... Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je andere verwachtingen had van de opleiding. Graag zouden we in contact met je komen betreft de je feedback. Helaas kunnen we je gegevens niet inzien via deze review. Zou je telefonisch of via Social Media contact met ons kunnen opnemen, zodat we verder kunnen kijken naar de mogelijkheden? We zien graag je reactie tegemoet!

Simone

Teleurstellend

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Simone. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. We zien dat je ook al eerder een klacht hebt... Bedankt voor je feedback, Simone. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. We zien dat je ook al eerder een klacht hebt ingediend en je hier al reactie op hebt mogen ontvangen. Mocht je toch ergens anders een klacht over hebben, dan horen we het graag. We zien graag je reactie tegemoet.
Scheidegger Opleidingen

Bij elke afsluiting moet je een soort van examen doen met zo min mogelijk fouten.
echter, is het examen te streng en kan je niet 1 fout maken om te kunnen slagen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger...
Scheidegger Opleidingen

Verschrikkelijk... geef vooraf klassikaal te willen leren omdat online niet werkt... i.v.m. covid bieden ze me toch aan om online te starten met beloofde begeleiding van een docent. Ik heb de... Verschrikkelijk... geef vooraf klassikaal te willen leren omdat online niet werkt... i.v.m. covid bieden ze me toch aan om online te starten met beloofde begeleiding van een docent. Ik heb de beste man verder nooit gesproken, aan de bel getrokken bij scheidegger en wacht inmiddels maanden op reactie of contact. Zit nu in een fase dat ik er een advocaat op heb gezet en scheidegger aansprakelijk ga stellen. Helemaal klaar mee.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te... Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.