Voordat ik begon met de opleiding aangegeven dat ik klassikaal les wil volgen, nu is mijn tweede module alsnog online. Hier betaal ik dan voor?

Eveneens vind ik de docent zeer slecht voor mijn eerste module, ik snap meer van module door de antwoorden online in te zien en zelfs dit is erg matig en overweldigend. Ik verwacht goede uitleg van een docent en niet iemand die de helft overslaat en tevens twee weken later pas reageert op een e-mail.

Opdrachten maken moeten mijn mede studenten een voor een maken waardoor niemand er ook echt iets van begrijpt omdat het te snel gaat om te volgen.

Ook was het een heel gedoe om mijn STAP-budget te regelen in overleg met een 4 termijnen betaling. Erg slordig geregeld.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je review met ons. We betreuren te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Wanneer je voor een opleiding op locatie kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is.
Ook vinden wij het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de docent. Wij zullen je feedback dan ook intern delen met het docentmanagement.
Mocht je verder een klacht willen indienen betreffende je feedback dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 1/5