Ina

Het tempo was echt gigantisch hoog, soms iets TE hoog, maar de rustige en zeer fijne uitleg van Meneer Louis van Kampen maakte dat ruimschoots goed. Wat een geweldige leraar is hij, echt TOP!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed om te lezen, Ina! Verder nemen we je feedback intern met ons mee.

Huberdina

De docent (de heer Van Kampen) is erg duidelijk en behulpzaam, hele fijne cursus gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat super om te lezen, Huberdina!

Charlotte

De opleiding vind ik heel interessant en inspirerend. De stof is zeer helpend om in de praktijk mee aan de slag te zijn. Geeft mij persoonlijk ook inzichten. Het was alleen erg veel in een korte... De opleiding vind ik heel interessant en inspirerend. De stof is zeer helpend om in de praktijk mee aan de slag te zijn. Geeft mij persoonlijk ook inzichten. Het was alleen erg veel in een korte tijd naast een baan. Maar goed dat was te verwachten. Mooie opleiding!!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor de mooie woorden, Charlotte! Daar zijn we erg blij mee.
Scheidegger Opleidingen

Het is wel heel veel in een korte tijd.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je feedback.

Avan

Heel fijn dat je op je eigen tempo kan leren. Vriendelijke docenten.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen, Avan! Dat horen we graag. Bedankt!

Nicole

Een hele fijne, waardevolle opleiding !
Een hele fijne, waardevolle opleiding !
De docent ( Mark), gaf feedback op een fijne manier, en stof tot nadenken. Ik heb lessen geleerd die ik nooit meer ga vergeten ! Behalve dat het een leerzame tijd is geweest, was het ook erg leuk om te doen. De lesinhoud sloot heel erg goed aan op de praktijk. Ik heb ook gelijk wat zaken kunnen bespreken en implementeren op de werkvloer. Dank jullie wel voor deze opleiding ! Het was hard werken, maar daardoor ook erg waardevol.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat super om te lezen! Bedankt, Nicole!
Scheidegger Opleidingen

Ik heb een fijne ervaring met het programma dat ik gebruik het werkt snel en efficiënt!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te lezen! Bedankt.

Myrna

Engels absoluut niet goed sluit helemaal niet aan bij de opleiding.
Ook rekenen niet. Als het nou medisch rekenen was, dan wel

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Myrna! We gaan dit intern met ons meenemen.

Charlotte

Via STAP-budget de online cursus Schuldhulpverlening in de praktijk gevolgd. Zeer tevreden, goed behapbaar. Het geeft een kennismaking met de beginselen van het vak. Ondanks dat er casuïstiek... Via STAP-budget de online cursus Schuldhulpverlening in de praktijk gevolgd. Zeer tevreden, goed behapbaar. Het geeft een kennismaking met de beginselen van het vak. Ondanks dat er casuïstiek behandeld wordt, mis ik de praktijkervaring.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed om te horen, Charlotte! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt.

Kimberly

Ik heb het volgen van de opleiding als zeer prettig ervaren. De docenten wisten goed waar ze het overhadden en konden ook duidelijk uitleg geven over de stof. Probeer al sinds 2018 deze opleiding... Ik heb het volgen van de opleiding als zeer prettig ervaren. De docenten wisten goed waar ze het overhadden en konden ook duidelijk uitleg geven over de stof. Probeer al sinds 2018 deze opleiding bij andere opleidingsinstituten te halen, maar lukte maar steeds niet. Dankzij Scheidegger is het dan eindelijk gelukt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn dat het gelukt is, Kimberly! Bedankt voor je review.