Ik heb mezelf ingeschreven voor een MHBO opleiding en wel klassikaal. Enkele dagen voor de start kreeg ik te horen dat er te weinig mensen waren voor klassikale begeleiding, dus werd het online. Daar zaten 13 mensen!! Kan dus best klassikaal. Online werd het er niet beter op. Systeem werkte slecht, je kon slecht antwoorden stellen aan de docent.
Eerste examen moest je 55% halen om te slagen. Met goed gevoel examen gemaakt, toch heel dik gezakt en ik was niet de enige die slecht gezakt was van onze groep.

Vervolgens door naar het volgende onderdeel waar de leraar aangeeft dat we het huiswerk niet hoeven te maken, want dat doet niemand. Echter van de 5 studenten welke klassikaal aanwezig waren, hadden 5 studenten het huiswerk uitgeprint bij. De docent wilde het niet nakijken. Dus we weten niet of we het goed gemaakt hebbeb. Voor het examen onderdeel is 5 hele minuten uitgetrokken met de medeling dat we er maar mee moeten gaan starten.

Het laatste onderdeel start in april en heeft 3 dagen staan. Echter kan ik op 2 van de 3 dagen echt niet, dus wil ik graag wisselen. Ook niet mogelijk naar een later tijstip, alleen maar eerder, terwijl je dan midden in je examenopdracht zit van de vorige module.

Ook het nivo wat is aangegeven klopt niet. Mijn manager heeft (na het lezen van opdrachten) aangegeven dat het een opleiding is op academisch nivo en zeker niet op MHBO. Heb speciaal 2x gebeld om te vragen of ik deze opleiding kan doen met mijn nivo, volmondig ja, maar de praktijk leert anders.

Kortom, ik heb een heel erg slecht gevoel over Scheidegger en de opleiding. Geen aanrader!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je uitgebreide feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je andere verwachtingen had van de opleiding. Graag zouden we in contact met je komen betreft de je feedback. Helaas kunnen we je gegevens niet inzien via deze review. Zou je telefonisch of via Social Media contact met ons kunnen opnemen, zodat we verder kunnen kijken naar de mogelijkheden? We zien graag je reactie tegemoet!
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 1/5