Het contact met de docenten rechten en Captiva selecta is minimaal geweest en naar mijn mening is deze begeleiding ook niet noodzakelijk. Je kan beter investeren in de oefenexamens van SVM NIVO. Met... Het contact met de docenten rechten en Captiva selecta is minimaal geweest en naar mijn mening is deze begeleiding ook niet noodzakelijk. Je kan beter investeren in de oefenexamens van SVM NIVO. Met de docent voor het praktijkdeel heb ik meerdere malen contact gehad, maar hij was onvoldoende op de hoogte van de examenopdrachten waardoor ik bij sommige opdrachten verkeerde feedback heb gekregen of verzocht werd zelf navraag te doen bij SVM NIVO over de opdracht. Hij heeft mij foutief geadviseerd met betrekking tot de meetstaat blijkt uit de feedback die ik heb gekregen van de examencommissie.

De online leeromgeving vond ik duidelijk en gebruiksvriendelijk. Jammer dat de opdrachten letterlijk zijn overgenomen uit de toetstermen. Hierin weinig effort van de opleider.

De opleiding sluit niet aan bij mijn beroepspraktijk op dit moment dus vandaar een minimale beoordeling hiervoor. Maar dit doet niets af de opleider.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen dat het contact met de docenten en Captiva selecta minimaal is geweest. Verder vinden wij het jammer dat de opleiding niet aansluit bij jouw beroepspraktijk. We zullen je... Wat jammer om te lezen dat het contact met de docenten en Captiva selecta minimaal is geweest. Verder vinden wij het jammer dat de opleiding niet aansluit bij jouw beroepspraktijk. We zullen je feedback dan ook intern met ons meenemen en hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding.
Bedankt voor je feedback.

Inhoudelijk prima cursus,

Het lesmateriaal ( deels reader, boek, deels opdrachten, deels e connect ; totaal onoverzichtelijk

Verouderde en irrelevante vragen in het...
Inhoudelijk prima cursus,

Verouderde en irrelevante vragen in het lesmateriaal , waardoor de samenhang soms ver te zoeken is en de verwarring groot wordt.

Vitero als online lesomgeving vind ik zeer ontoereikend!!
Geen ondertiteling, camera is niet te gebruiken met een groep, anno 2021 kan dat echt niet. Er zijn genoeg goede alternatieven zoals teams of zoom

Deze opleiding is ongeschikt voor online lessen

Docente deed zeer goed haar best om er wat van te maken, dat is wat mij betreft het enige positieve.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Edwin

Ik heb me ingeschreven op een locatie. Kort van te voren kreeg ik te horen dat die niet door ging. Of ik dan later kon starten... Maar geen garantie dat ik dan wel op die locatie terecht zou... Ik heb me ingeschreven op een locatie. Kort van te voren kreeg ik te horen dat die niet door ging. Of ik dan later kon starten... Maar geen garantie dat ik dan wel op die locatie terecht zou kunnen. Op internet was de locatie gewoon te selecteren zonder kanttekeningen kanttekening
Van ellende moeten kiezen voor online,,, wat niet m'n ding is.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is, ondanks dit nog steeds te selecteren is op de website. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

De 2de module is beter gegaan als de eerste qua verbinding/bijwonen van de opleiding.
bij de 1ste modulen zeer regelmatig gemaild naar jullie, maar nagenoeg geen enkele terugkoppeling ontvangen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te lezen dat je bij de eerste module geen terugkoppeling van ons hebt ontvangen. Dit is niet de bedoeling. Mocht je verder nog assistentie nodig hebben, dan kun je even contact opnemen... Het spijt ons te lezen dat je bij de eerste module geen terugkoppeling van ons hebt ontvangen. Dit is niet de bedoeling. Mocht je verder nog assistentie nodig hebben, dan kun je even contact opnemen met ons via Social Media. Dan zoeken we dit graag even verder uit!
Bedankt voor je feedback.
Scheidegger Opleidingen

Ik vind het lesmateriaal en leeromgeving goed. De docent alleen helaas echt onvoldoende. Het is niet te volgen en onduidelijke uitleg, ik had persoonlijk meer aan de uitleg van mijn medestudenten... Ik vind het lesmateriaal en leeromgeving goed. De docent alleen helaas echt onvoldoende. Het is niet te volgen en onduidelijke uitleg, ik had persoonlijk meer aan de uitleg van mijn medestudenten nadat we bijvoorbeeld in subruimtes waren geweest. Zo hadden we bijv. ook met de studenten een ander hoofdstuk voorbereid dan de lerares dus was chaotisch, is er last-minute een les uitgevallen en wordt deze last-minute ingehaald (terwijl dan veel studenten niets meer kunnen regelen i.v.m. werk). Ook de voorbereiding op het examen is minimaal, wordt niet goed aangegeven wat nu de belangrijkste punten zijn.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Scheidegger Opleidingen

De opleiding was vooral ingericht voor mensen zonder specifieke ervaring binnen de hulpverlening. Er is veel aandacht en tijd gegaan naar de basis die in orde moet zijn als hulpverlener. Prima en... De opleiding was vooral ingericht voor mensen zonder specifieke ervaring binnen de hulpverlening. Er is veel aandacht en tijd gegaan naar de basis die in orde moet zijn als hulpverlener. Prima en broodnodig wanneer je niets van hulpverlening weet, maar veel herhaling als je hulpverlener bent. Ik zou deze opleiding dan ook niet aanraden aan deze (beroeps)groep. De reden waarom ik deze opleiding wilde volgen was mijn arsenaal als professional op het gebied van spel en beweging uitbreiden. Daar hebben we , mijn inziens, onvoldoende mee geoefend en onvoldoende aanbod in gekregen.
De docent heeft er binnen de (beperkte) mogelijkheden van het online lesgeven en met de groep die aanwezig was, het beste van proberen te maken.

Met vriendelijke...

Ariënne

Ik vond het een fijne module, pedagogisch coach. goede docent die de leeromgeving goed kent en de functies daarvan. waardoor een hele dag les niet als lang werd ervaren. De docent is kundig en... Ik vond het een fijne module, pedagogisch coach. goede docent die de leeromgeving goed kent en de functies daarvan. waardoor een hele dag les niet als lang werd ervaren. De docent is kundig en heeft mij veel kunnen leren, waar ik in de praktijk mee aan de slag kan. Het lees werk thuis was interessant, maar wel soms moeilijk te combineren met werk en thuis, maar doordat het een overzichtelijke opleiding is, goed vol te houden. Dus zeer positief, nu alleen nog mijn examen halen;)

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Ariënne, bedankt voor je feedback. Dat is erg fijn om te lezen! We wensen je veel succes met het behalen van je examen.

Miriam

Het was een leerzame studie met verschillende werk vormen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen, Miriam! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Trudy

Deze opleiding bestond uit 2 modules. De eerste module ging over Coaching en gespreksvaardigheden. Dit kon ik direct toepassen in mijn werk in de gehandicaptenzorg. De module was op een prettige... Deze opleiding bestond uit 2 modules. De eerste module ging over Coaching en gespreksvaardigheden. Dit kon ik direct toepassen in mijn werk in de gehandicaptenzorg. De module was op een prettige manier opgebouwd, met duidelijke en praktijkgerichte opdrachten. De online leeromgeving werkt zeer prettig. De tweede module ging over Diversiteit. Zeker in het begin van de module miste ik de samenhang met de vorige module. Daarnaast waren de opdrachten erg groot en kostte het me veel meer tijd dan de eerste module. Dat vond ik niet prettig, en ik had er ook minder aan in mijn werkveld. De laatste paar lessen van de module sloten beter aan bij mijn werkveld, maar de opdrachten bleven erg groot.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Verder kunnen we ons goed begrijpen dat sommige opdrachten erg groot zijn en veel tijd en energie vereisen. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke...

Kirsten

Met de examentraining waren er problemen met inloggen en vond ik 3 uur te weinig om de stof uitgebreid te bespreken.
Daarnaast waren er problemen met het aanvragen van het examen omdat de...
Daarnaast waren er problemen met het aanvragen van het examen omdat de vouchers niet klaar stonden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hoi Kirsten, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!