Wendy

De docent gaf ons tijdens de cursusdagen weinig mogelijkheden om vragen te stellen. Verder was hij erg slecht bereikbaar en kregen we uiteindelijk een verouderde samenvatting waarbij de helft... De docent gaf ons tijdens de cursusdagen weinig mogelijkheden om vragen te stellen. Verder was hij erg slecht bereikbaar en kregen we uiteindelijk een verouderde samenvatting waarbij de helft ontbrak. Het kwam op mij over alsof hij er geen zin meer had of dit er maar even tussendoor bij deed. Daardoor ben ik de motivatie voor de opleiding een beetje kwijt en voel ik me alsof ik me nu niet goed kan voorbereiden op het examen. Dit lijkt me niet de bedoeling van een opleiding.
Is er nog een mogelijkheid om een goede examentraining te krijgen?

Mvg,Wendy Steenhoek

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Wendy. Het spijt ons te lezen dat je niet algeheel tevreden bent. We nemen je feedback daarom ook intern met ons mee. Mocht je nog assistentie nodig hebben bij... Bedankt voor je feedback, Wendy. Het spijt ons te lezen dat je niet algeheel tevreden bent. We nemen je feedback daarom ook intern met ons mee. Mocht je nog assistentie nodig hebben bij examentraining, neem dan gerust even contact met ons op. Dit kan ook via Social Media en dan helpen we je daar graag verder.

Goede opleidingsinhoud.
Lesmateriaal prima.
Goede opleidingsinhoud.
Lesmateriaal prima.
Impact op werk/privé: best veel impact; er gaat veel tijd in de opdrachten zitten en natuurlijk ook in het gehele modulerapport. Maar goed, we hoeven het ook niet voor niets te krijgen. Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen: de opleiding neemt wel veel tijd in beslag.
Wel heb ik zeker wat aan de opleiding gehad in de zin van (levens)ervaring.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen dat je veel hebt gehad aan de opleiding! We kunnen ons goed voorstellen dat een opleiding veel impact heeft op je werk/privé. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij... Wat fijn om te lezen dat je veel hebt gehad aan de opleiding! We kunnen ons goed voorstellen dat een opleiding veel impact heeft op je werk/privé. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Maike

Dit is de laatste module van 4 welke ik volg. Deze module vond ik erg pittig. Teveel lesstof gepropt in 6 lessen van 3 uurtjes. De docent moest er daadwerkelijk doorheen vliegen om alle stof... Dit is de laatste module van 4 welke ik volg. Deze module vond ik erg pittig. Teveel lesstof gepropt in 6 lessen van 3 uurtjes. De docent moest er daadwerkelijk doorheen vliegen om alle stof behandeld kunnen hebben. Daarbij vond ik de studiebelasting voor iemand die fulltime werkt niet goed in balans. Het was echt teveel (in mijn geval, met redelijk hoge werkdruk). Ik twijfel of ik voldoende kennis heb opgedaan voor het behalen van de moduleopdracht. De overige 3 modules heb ik met ruime voldoendes weten te behalen, en was ik veel zelfverzekerder. Dus deze wordt spannend. Tip: plan in het vervolg meer lessen in zodat het tempo wat lager komt te liggen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Maike! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Henri

Geachte heer of mevrouw,

Mijn algehele mening is prima.
Behalve de communicatie, echter is dit al eerder aangegeven.
Ook vandaag weer klaagde men steen en been hierover. Geachte heer of mevrouw,

Mijn algehele mening is prima.
Behalve de communicatie, echter is dit al eerder aangegeven.
Ook vandaag weer klaagde men steen en been hierover.
Communicatie met Scheidegger, of hoe jullie jezelf ook noemen is in en in triest.
Dit is een reden om bij een volgende opleiding een afweging te maken.....
Doe er jullie voordeel mee.

Hartelijke groet,

Henri Keinemans

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Henri! Wij betreuren te lezen over je ervaringen met het contact met onze organisatie. We nemen dit intern met ons mee!
Scheidegger...

Lesmatriaal was goed.
De training was opzicht ook prima ,maar er moesten twee lessen tergelijkertijd voorbereid worden.
Daardoor ging het iets hectischer aan toe dan normaal.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Petra

De Coach Rekenonderwijs ging van klassikaal naar online aangezien er te weinig animo was. Hier zag ik in eerste instantie tegenop, maar het was een erg prettige leraar, vol enthousiasme en kennis.... De Coach Rekenonderwijs ging van klassikaal naar online aangezien er te weinig animo was. Hier zag ik in eerste instantie tegenop, maar het was een erg prettige leraar, vol enthousiasme en kennis. Blij dat het online was. Het was een fijne cursus.

De Coach Dyscalculie ging van klassikaal naar zelfstudie aangezien er te weinig animo was. Helaas heb ik nooit iets gehoord van de toegewezen docent, geen belletje, geen email niets. Het is dat ik hiervoor de rekencoach heb gedaan en een beetje wist hoe alles werkt, anders had ik me erg verloren gevoeld.

Ik werk in het voortgezet onderwijs, de cursussen zijn met name gericht op het basisonderwijs. Maar je kan de opgedane kennis gebruiken in het VO.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Petra!

Janet

Een mooie verdiepende opleiding. De 3 modules hebben wel een overlap in de onderwerpen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Sandra

Ik vind de communicatie erg slecht vanuit scheidegger. Tevens de opdrachten die wij moeten maken wordt niets mee gedaan. De leraar daarentegen is een fijne man die alles heel goed uitlegt.

de vervolg opleiding die zou ook klassikaal zijn maar dat gaat nu online het is dat ik zelf heb gebeld dat staat nergens vermeld. Dan nog vind ik het onprofessioneel dat dit zo opgelost wordt. uiteindelijk betaal ik daarvoor!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Sandra. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Sandra. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

Ik vindt het een prettige manier van werken en leren tegelijk.
De virtual classroom heb ik als fijn en leerzaam ervaren.

Fijn dat je de opdrachten maakt vanuit het oogpunt van je...
Ik vindt het een prettige manier van werken en leren tegelijk.
De virtual classroom heb ik als fijn en leerzaam ervaren.

Fijn dat je de opdrachten maakt vanuit het oogpunt van je werkgever waardoor je dat ook gelijk kan inzetten.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Marcella

Er wordt op een fijne manier lesgegeven.
De boeken zijn interessant en ik heb er veel van geleerd hier kan ik iets mee in de praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!