Mechiel

Erg leuke docent.

Maria

De opleiding was helaas via e-learning; ik miste te veel info of meer uitleg, praktijk voorbeelden en uiteindelijk interactie. Via de coach kreeg ik wel ea uitgelegd maar begreep dat dat niet echt... De opleiding was helaas via e-learning; ik miste te veel info of meer uitleg, praktijk voorbeelden en uiteindelijk interactie. Via de coach kreeg ik wel ea uitgelegd maar begreep dat dat niet echt de bedoeling was, de coach is bedoeld om de opdrachten na te kijken . Ik heb onlangs een evaluatie form ingevuld.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Maria! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Scheidegger Opleidingen

Mijn eerste 2 modules, Personeel&Organisatie en Arbeidsrecht, waren goed. Docenten goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en het lesmateriaal was ook up to date. Helaas geldt dat niet voor... Mijn eerste 2 modules, Personeel&Organisatie en Arbeidsrecht, waren goed. Docenten goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en het lesmateriaal was ook up to date. Helaas geldt dat niet voor mijn laatste module Leiderschap en HRM. De docent was wel goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en heeft ons daardoor wel de juiste tips, tricks en tools kunnen aanreiken. Maar het lesmateriaal voor deze module was een boek wat is uitgegeven in 2014 en de artikelen die op E-Connect zijn geplaatst als aanvulling op het studiemateriaal zijn ook van rond die periode of nog iets ouder. Van onze docent hebben we begrepen dat dit door hem en andere studenten al meerdere keren was aangekaart, maar helaas is daar tot op heden niets mee gedaan.
Verder is het ook jammer, dat als er zaken niet helemaal lopen zoals gepland (een docent is ziek en je weet niet of hij wel weer beter is voor de volgende les en wanneer die ene les dan wordt ingehaald) dat je overal zelf achteraan moest blijven bellen bij Scheidegger. De communicatie vanuit hun loopt erg stroef, waardoor er veel frustaties ontstaan die niet nodig zijn.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de eerste 2 modules. Verder nemen we je feedback over de laatste module mee wat betreft het lesmateriaal. Ook zullen we je andere punten van feedback... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de eerste 2 modules. Verder nemen we je feedback over de laatste module mee wat betreft het lesmateriaal. Ook zullen we je andere punten van feedback intern doorzetten.

Ronald

Helaas was het contact met de docent geheel niet aanwezig. Uiteraard is het een zelfstudie programma, maar een duwtje in de rug had ik op prijs gesteld.
Op een vraag die ik aan de docent heb...
Op een vraag die ik aan de docent heb gesteld heb ik na tien dagen nog geen reactie gehad. Ook op mijn melding aan Scheidegger zelf heb ik na een aantal dagen geen reactie gehad.

Kortom, het is allemaal erg eenzijdig en een eventuele vervolgopleiding zal ik niet snel bij jullie doen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te lezen dat je elke keer moeilijk in contact kon komen met de docent. Mocht je in tussentijd nog geen contact hebben gehad, laat het ons dan even weten. Dan gaan we hier... Het spijt ons te lezen dat je elke keer moeilijk in contact kon komen met de docent. Mocht je in tussentijd nog geen contact hebben gehad, laat het ons dan even weten. Dan gaan we hier achteraan!
Scheidegger Opleidingen

Studiebegeleiders vaak geen kennis. Komen afspraken niet na of laten niets weten over de voortgang van een gemeld probleem. Dan ben ik als student met teveel negatieve zaken druk. Uitzonderingen... Studiebegeleiders vaak geen kennis. Komen afspraken niet na of laten niets weten over de voortgang van een gemeld probleem. Dan ben ik als student met teveel negatieve zaken druk. Uitzonderingen daar gelaten.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van feedback. Wat jammer om te lezen dat je geen goede ervaringen hebt gehad met studiebegeleiding. We nemen je feedback hierover intern met ons mee!
Scheidegger Opleidingen

Ik vond de opstart van de cursus wat rommelig. Ik hoorde een week ervoor dat er te weinig aanmeldingen waren en kon toen alleen maar beslissen om het online, waar mijn voorkeur zeker niet ligt, of... Ik vond de opstart van de cursus wat rommelig. Ik hoorde een week ervoor dat er te weinig aanmeldingen waren en kon toen alleen maar beslissen om het online, waar mijn voorkeur zeker niet ligt, of op de zaterdag deze te volgen.
De 1e module was voor mij 'projectmatig werken' welke ikzelf zeker niet vind aansluiten op de financiële administratie. Dit was dus echt even doorbijten omdat mijn interesse daar totaal niet bij ligt. Ook de tweede module 'Debiteuren-crediteuren' ging klassikaal niet door en werd uiteindelijk online gegeven. De laatste module 'Boekhouden en administratie' vond ik wel een leuke en interessante module

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen dat je tevreden bent over de opleiding! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Marja

Prima cursus, zeker omdat ik hem echt volgde als kennismaking met coaching/ als basiscursus. Soms wat verwarrend dat het voor anderen een onderdeel was van een hele opleiding. Docent maakte dat de... Prima cursus, zeker omdat ik hem echt volgde als kennismaking met coaching/ als basiscursus. Soms wat verwarrend dat het voor anderen een onderdeel was van een hele opleiding. Docent maakte dat de theorie van methoden ook geoefend werd, dat was een goede afwisseling

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen, Marja! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Marian

Door de docent is de theorie gaan leven. Het geleerde is ook in de praktijk te brengen bij de samenwerking met collega's op elk willekeurig werk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen, Marian! Bedankt voor het delen van je feedback.
Scheidegger Opleidingen

Leuke en waardevolle opleiding. Deels online en deels fysiek gevolgd. Locatie van fysieke deel was verouderd en beperkte lunchmogelijkheid. Online leeromgeving is handig en overzichtelijk. MHBO is... Leuke en waardevolle opleiding. Deels online en deels fysiek gevolgd. Locatie van fysieke deel was verouderd en beperkte lunchmogelijkheid. Online leeromgeving is handig en overzichtelijk. MHBO is goed te combineren met werk en een jong gezin.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor je feedback!
Scheidegger Opleidingen

Lesboeken zijn zeer praktisch, duidelijk en toepasbaar in de praktijk.
E-learning is top. Je bepaald je eigen tempo en deelt je eigen tijd in.
Dit is goed te combineren met een fulltime...
Lesboeken zijn zeer praktisch, duidelijk en toepasbaar in de praktijk.
E-learning is top. Je bepaald je eigen tempo en deelt je eigen tijd in.
Dit is goed te combineren met een fulltime baan.
Het enige nadeel van E-learning is dat je soms wat langer moet wachten op een antwoord via het berichten platform.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over e-learning! Dat biedt inderdaad veel flexibiliteit wat voor veel mensen heel goed uitkomt! Verder zullen we je feedback over de reactietijd intern... Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over e-learning! Dat biedt inderdaad veel flexibiliteit wat voor veel mensen heel goed uitkomt! Verder zullen we je feedback over de reactietijd intern doorzetten, zodat we dat op dit vlak kunnen verbeteren. Bedankt voor je feedback!