Lesinhoud was goed en duidelijk. Opdrachten was teveel, zeker als de lessen zich snel achter elkaar opvolgde. Daarnaast had het maken van die opdrachten vaak niet echt een toegevoegde waarde, omdat... Lesinhoud was goed en duidelijk. Opdrachten was teveel, zeker als de lessen zich snel achter elkaar opvolgde. Daarnaast had het maken van die opdrachten vaak niet echt een toegevoegde waarde, omdat alles werd besproken in de les.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Sandra

Ontzettend leerzaam, ik heb veel gehad aan de ervaringen van de leraren en de tips en tricks voor het aansturen, motiveren en begeleiden van het personeel.
Het volgen van deze opleiding heeft...
Het volgen van deze opleiding heeft bij onze zorginstelling ook een openheid bij de directie gegeven met als gevolg dat het voor mij veel duidelijkheid heeft gegeven over de missie, visie en de strategie van onze zorginstelling en de doelstellingen die zij voor ogen hebben voor de toekomst.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je review, Sandra! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Scheidegger Opleidingen

Ik vond de gesprek persoonlijke wel confronterend om te doen. Verder is de opleiding perfect om je bewuster te maken op de manier van communiceren.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Marga

Het was fijn om de training in korte tijd te doen, de keerzijde is dat het veel werk is (vooral leeswerk) in korte tijd, de namen en methoden duizelen. Mijn voordeel is dat ik al eens een... Het was fijn om de training in korte tijd te doen, de keerzijde is dat het veel werk is (vooral leeswerk) in korte tijd, de namen en methoden duizelen. Mijn voordeel is dat ik al eens een coachopleiding gevolgd heb waardoor benamingen niet vreemd zijn maar voor iemand zonder ervaring is het denk ik nog intensiever. De bijeenkomsten vond ik erg prettig om met elkaar de theorie te oefenen, de trainer ervaren en gaf goede feedback. De sfeer in de groep was prima.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen, Marga! Bedankt voor het delen van je feedback.
Scheidegger Opleidingen

Leerzame opleiding waar ik in mijn dagelijks werk als leerlingcoach veel aan heb. Prettige mix van theorie en praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
Scheidegger Opleidingen

Ik vond de docent en de manier van online lessen volgen erg prettig. Wel vind ik het vreemd dat pas de laatste les het beleidsplan schrijven op de agenda staat. Ik zou daar zelf als eerste mee... Ik vond de docent en de manier van online lessen volgen erg prettig. Wel vind ik het vreemd dat pas de laatste les het beleidsplan schrijven op de agenda staat. Ik zou daar zelf als eerste mee willen beginnen en dan gaandeweg in de lessen inzoomen op wensen van de leerling en hoe onderwerpen duidelijk en compact op te schrijven in het beleidsplan. Ik denk dat het dan eerder betekenis krijgt en gaat 'leven' dan de lesopbouw die we nu hebben gehad.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Anoeskha

Super leuk. Hopelijk kan ik ermee doorgroeien

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Jacqueline

Ik heb de modules beleid in de kinderopvang en coaching gevolgd. Voor mij persoonlijk vond ik de laatste module interessanter omdat dit praktisch uitvoerbaar is. Ook de feedback van de docent was... Ik heb de modules beleid in de kinderopvang en coaching gevolgd. Voor mij persoonlijk vond ik de laatste module interessanter omdat dit praktisch uitvoerbaar is. Ook de feedback van de docent was duidelijk en overzichtelijk en professioneel. Dit gaf mij een duwtje in mijn leerproces. De lesinhoud was soms bekend voor mij maar de methodieken en technieken heb ik veel van geleerd. Dit is eveneens toe te passen in de dagelijkse praktijk.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger...

Mechiel

Erg leuke docent.

Met vriendelijke...

Maria

De opleiding was helaas via e-learning; ik miste te veel info of meer uitleg, praktijk voorbeelden en uiteindelijk interactie. Via de coach kreeg ik wel ea uitgelegd maar begreep dat dat niet echt... De opleiding was helaas via e-learning; ik miste te veel info of meer uitleg, praktijk voorbeelden en uiteindelijk interactie. Via de coach kreeg ik wel ea uitgelegd maar begreep dat dat niet echt de bedoeling was, de coach is bedoeld om de opdrachten na te kijken . Ik heb onlangs een evaluatie form ingevuld.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Maria! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...