Mijn eerste 2 modules, Personeel&Organisatie en Arbeidsrecht, waren goed. Docenten goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en het lesmateriaal was ook up to date. Helaas geldt dat niet voor mijn laatste module Leiderschap en HRM. De docent was wel goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en heeft ons daardoor wel de juiste tips, tricks en tools kunnen aanreiken. Maar het lesmateriaal voor deze module was een boek wat is uitgegeven in 2014 en de artikelen die op E-Connect zijn geplaatst als aanvulling op het studiemateriaal zijn ook van rond die periode of nog iets ouder. Van onze docent hebben we begrepen dat dit door hem en andere studenten al meerdere keren was aangekaart, maar helaas is daar tot op heden niets mee gedaan.
Verder is het ook jammer, dat als er zaken niet helemaal lopen zoals gepland (een docent is ziek en je weet niet of hij wel weer beter is voor de volgende les en wanneer die ene les dan wordt ingehaald) dat je overal zelf achteraan moest blijven bellen bij Scheidegger. De communicatie vanuit hun loopt erg stroef, waardoor er veel frustaties ontstaan die niet nodig zijn.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de eerste 2 modules. Verder nemen we je feedback over de laatste module mee wat betreft het lesmateriaal. Ook zullen we je andere punten van feedback intern doorzetten.
Scheidegger Opleidingen

Score voor Scheidegger Opleidingen: 3/5