Ik me ingeschreven voor de opleiding manager in de kinderopvang met de modules pedagogisch beleid en praktisch leiding geven. Wat ik erg jammer vond is dat de module praktisch leiding geven werd... Ik me ingeschreven voor de opleiding manager in de kinderopvang met de modules pedagogisch beleid en praktisch leiding geven. Wat ik erg jammer vond is dat de module praktisch leiding geven werd vervangen met een andere module misschien was het beter geweest om de nieuwe leerlingen dit te laten starten en niet de mensen die zich eerder al hadden ingeschreven voor deze modules.

Met vriendelijke...

Danny

De opleiding is inhoudelijk niet wat ik verwacht had.
De opleiding is inhoudelijk niet wat ik verwacht had.
het is management van kinderopvang en niet manager in kinderopvang. dit vind ik erg jammer. toch heb ik uit de lesdagen wel nieuwe kennis en inzichten opgedaan.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor je feedback, Danny! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Danny! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Mirjam

Interessante lesinhoud,leuke lessen online. Tijd voor het huiswerk in een werkweek te weinig vergeleken met de hoeveelheid. Soms niet alles kunnen doen door tijdgebrek. Te korte tijd om zaken in te... Interessante lesinhoud,leuke lessen online. Tijd voor het huiswerk in een werkweek te weinig vergeleken met de hoeveelheid. Soms niet alles kunnen doen door tijdgebrek. Te korte tijd om zaken in te plannen die op werkvloer moesten gebeuren

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Fijn dat je algeheel tevreden bent over de opleiding, Mirjam! Verder nemen we je feedback intern met ons mee.

Annelies

Erg positief ervaren

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen, Annelies! Bedankt voor het delen van je positieve feedback.

Mariska

Een hele leuke en interessante training.
Een hele leuke en interessante training.
Ik vond de trainer erg fijn. Ik had vanaf het begin een goed gevoel bij deze trainer, ik was snel op mijn gemak. Hij combineert de theorie en praktijk goed en voelde de groep goed aan. De klassikale opdrachten en oefeningen waren echt van toegevoegde waarde.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te lezen, Mariska! We gaan je compliment intern doorzetten aan de trainer. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
Scheidegger...

Peters

Ik raad scheidegger absoluut niet aan,mijn dochter(opleiding doktersassistente) zit op de bank nu duimen te draaien omdat er een te kort aan eximinatoren is!! Belachelijk!! heel veel loze... Ik raad scheidegger absoluut niet aan,mijn dochter(opleiding doktersassistente) zit op de bank nu duimen te draaien omdat er een te kort aan eximinatoren is!! Belachelijk!! heel veel loze beloftes(zoals fysieke les in de provincie) en je loopt ongewild een enorme studievertraging op. In de zomer 3 maanden vakantie konden geen examens afgenomen en nu te weinig examinatoren pas vanaf Februari waarschijnlijk weer examinatoren beschikbaar,je komt op een wachtlijst om je examen te kunnen aanvragen!! Dus ruim 7 maanden studievertraging schandalig.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We betreuren te lezen over jullie ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen... We betreuren te lezen over jullie ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Stephanie

Geen idee hoe de training is, het is nogal lastig om bij de leerstof te kunnen. Te veel wachtwoorden/codes. En contact met iemand krijgen is al net zo moeilijk

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te lezen dat het niet lukt om in te loggen en om met ons in contact te komen. Zou je met ons contact kunnen opnemen via één van onze Social Media kanalen? Dan assisteren we je graag... Het spijt ons te lezen dat het niet lukt om in te loggen en om met ons in contact te komen. Zou je met ons contact kunnen opnemen via één van onze Social Media kanalen? Dan assisteren we je graag verder.

Sietske

Module 1 en 3 waren prima docenten. Docent 2 was vreselijk, die meneer bracht de groep meer verwarring dan kennis. Dat was echt niet te doen. We hebben allemaal klachten ingediend, maar zover wij... Module 1 en 3 waren prima docenten. Docent 2 was vreselijk, die meneer bracht de groep meer verwarring dan kennis. Dat was echt niet te doen. We hebben allemaal klachten ingediend, maar zover wij weten geeft hij nog steeds les. Er zijn mensen gewoon gezakt door zijn manier van lesgeven.

Locatie BCN in Utrecht is super.
IJsbaan locatie, bedroevend.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat goed te horen. Verder nemen we je feedback over de docent intern met ons mee. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Zeer slecht

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat vinden we erg jammer om te horen! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier... Dat vinden we erg jammer om te horen! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Natasha

Cursus notuleren was leerzaam. Goede uitleg door de docent en wij hebben veel geoefend. Locatie BCN in Rotterdam was erg fijn met uitgebreide lunch. Tevens veel verschillende koffie/thee, frisdrank... Cursus notuleren was leerzaam. Goede uitleg door de docent en wij hebben veel geoefend. Locatie BCN in Rotterdam was erg fijn met uitgebreide lunch. Tevens veel verschillende koffie/thee, frisdrank en koekjes beschikbaar. Ik heb gebruik gemaakt van de hopper shuttle bus service vanaf Rotterdam Alexander en dit was erg handig.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee, Natasha! Bedankt voor je beoordeling.