Albert

Veel storing gehad waardoor ik vele weken niets heb kunnen doen. O.a. daardoor nog niet klaar met opleiding. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik bij een e-learning opdrachten in boek moet maken en... Veel storing gehad waardoor ik vele weken niets heb kunnen doen. O.a. daardoor nog niet klaar met opleiding. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik bij een e-learning opdrachten in boek moet maken en dan foto daarvan moet uploaden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dankjewel voor het delen, Albert! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
Scheidegger Opleidingen

De docenten zijn redelijk tot goed, geven duidelijk les en gaan goed in op de inhoud! De locaties zijn gedeeltelijk redelijk tot goed en gedeeltelijk matig tot slecht. Je kan goed zien dat... De docenten zijn redelijk tot goed, geven duidelijk les en gaan goed in op de inhoud! De locaties zijn gedeeltelijk redelijk tot goed en gedeeltelijk matig tot slecht. Je kan goed zien dat Scheidegger probeert het zo goedkoop mogelijk te houden. Eén voorbeeld hiervan is dat we in een gebouw zaten dat zo oud was dat er geeneens een invalidetoilet was (we mochten al blij zijn met een klein liftje). Dit terwijl wij een mindervalide medestudent in de groep hadden (Scheidegger wist dit) en wij als studenten haar hebben geholpen om gebruik te maken van klein normaal toilet. Een ander voorbeeld is dat ondanks dat ik zeer bewust gekozen heb voor een fysieke opleiding daar ook veel voor heb betaald ze continu proberen mij in virtual classroom te zetten of via e-learning mij de verschillende modules te laten volgen. Dit is natuurlijk voor Scheidegger veel goedkoper maar is voor mij persoonlijk heel vervelend en ronduit bagger! Kortom de docenten zijn redelijk tot goed (docenten worden ingehuurd en zijn niet van Scheidegger zelf) maar de rest is wat mij betreft slecht. Ik kan niemand adviseren om bij Scheidegger de opleiding te volgen, hun motto van "studeren met de wind in de rug" vindt ik inmiddels behoorlijk lachwekkend!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Scheidegger Opleidingen

De bedoeling was virtueel classroom maar daar waren niet genoeg aanmeldingen voor. Omdat ik eindelijk STAP had toegekend voor deze cursus moest ik wel van de e-learning gebruik maken, andere opties... De bedoeling was virtueel classroom maar daar waren niet genoeg aanmeldingen voor. Omdat ik eindelijk STAP had toegekend voor deze cursus moest ik wel van de e-learning gebruik maken, andere opties waren echt geen opties voor mij! Ik vind deze methode niet bij mij passen. Het zelf uitzoeken, het niet communiceren is echt niet fijn! Verder denk ik dat de site en docent wel prima waren

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Rudy

Al aangegeven bij de start van de opleiding dat ik liever een fysieke dan online opleiding wilde volgen. Ben daarom teleurgesteld over deze online opleiding. Het ligt niet aan de docent!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat kunnen we ons goed voorstellen, Rudy! Wanneer je voor les op locatie kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig... Dat kunnen we ons goed voorstellen, Rudy! Wanneer je voor les op locatie kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Mironneke

Het is jammer dat jullie de opleiding in eerste instantie op veel plekken aanbieden maar achteraf toch maar op 1 locatie les geven. Dit is niet de eerste keer. Vorige opleiding gevolgd bij... Het is jammer dat jullie de opleiding in eerste instantie op veel plekken aanbieden maar achteraf toch maar op 1 locatie les geven. Dit is niet de eerste keer. Vorige opleiding gevolgd bij Scheidegger gebeurde hetzelfde. De locatie is erg armoedig in verhouding tot de kosten van deze opleiding. Het lesmateriaal wat online staat is onduidelijk je moet goed zoeken waar je moet zijn. Stuur alles wat digitaal staat ook uitgeprint bij de boeken die we ontvangen. In verhouding gebruik je de boeken amper.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Marcel

Docent met praktijkervaring, die op een plezierige correcte manier les geeft.
Locatie vind ik echt slecht:
Docent met praktijkervaring, die op een plezierige correcte manier les geeft.
Locatie vind ik echt slecht:
- Te klein lokaal voor het aantal cursisten, locatie met voorzieningen ver onder peil voor het geld wat betaald wordt voor de opleiding.

Met vriendelijke...

Felice

Het was jammer dat alle lessen toch online werden gegeven. Daar kan niemand wat aan doen maar het was toch een stuk lastiger dan dat de bijeenkomsten fysiek waren geweest. Er was ook wel verschil... Het was jammer dat alle lessen toch online werden gegeven. Daar kan niemand wat aan doen maar het was toch een stuk lastiger dan dat de bijeenkomsten fysiek waren geweest. Er was ook wel verschil bij de docenten. De docent van de eerste module deed alles zonder camera. Ik vond het lastig om 3 uur geconcentreerd te blijven door naar alleen maar een powerpoint te kijken, je hebt dan geen idee hoe iemand iets bedoeld en ik kreeg meer het gevoel een zelfstudie te doen. De docent van de laatste module had veel nuttige informatie maar was wel ruim 3 uur aan het vertellen, pas na ruim 1,5 een korte pauze en weinig interactie. Het zal ook aan mij liggen maar ik kan de lesstof zo niet goed opslaan. In alle modules vond ik dat er veel informatie in een korte tijd behandeld moest worden. Je wordt geacht na de lessen de theorie te beheersen. We hadden het er dan wel over gehad en veel over gelezen maar dan zit het nog niet goed in je hoofd. Misschien was de opleiding voor mij te hoog gegrepen, dat kan natuurlijk ook. Verder was de informatie die gegeven werd vanuit Scheidegger prima en werkte e-connect ook goed.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Felice! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Scheidegger Opleidingen

Tijdens wiskunde erg bijzondere leraar, met weinig tot geen feedback. Erg demotiverend

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger...
Scheidegger Opleidingen

Ik vind het jammer dat deze opleiding heel erg theoretisch is en dat er weinig praktijkervaringen door de docent naar voren wordt gebracht. Ik ben van mening indien men budgetcoach wil worden dit... Ik vind het jammer dat deze opleiding heel erg theoretisch is en dat er weinig praktijkervaringen door de docent naar voren wordt gebracht. Ik ben van mening indien men budgetcoach wil worden dit alleen kan worden door het te doen in de praktijk en niet alleen vanuit een boek en allerlei theorieën. Daarnaast heel veel download werk wat niet prettig is. Verder is de locatie matig en er wordt ook geen lunch aangeboden terwijl bedrag fors is wat betaald moet worden. Koffie en thee ook matig en in de middag wordt geen frisdrank aangeboden.

Scheidegger...
Scheidegger Opleidingen

De docenten hebben duidelijk kennis van zaken en plezier in hun werk. Ze zijn er erg op gericht dat je de kennis in de praktijk kunt toepassen. Een grote meerwaarde in het werkveld, maar houd er... De docenten hebben duidelijk kennis van zaken en plezier in hun werk. Ze zijn er erg op gericht dat je de kennis in de praktijk kunt toepassen. Een grote meerwaarde in het werkveld, maar houd er rekening mee dat de examens gebaseerd zijn op de theorie. In mijn ogen zouden er meer praktijkexamens afgenomen mogen worden.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.