Tom

Over het algemeen ben ik best tevreden over de opleiding, nu ik inmiddels mijn draai heb gevonden in de E-learning variant. Mijn grootste punt van kritiek is het volgende: Ik heb mij ingeschreven... Over het algemeen ben ik best tevreden over de opleiding, nu ik inmiddels mijn draai heb gevonden in de E-learning variant. Mijn grootste punt van kritiek is het volgende: Ik heb mij ingeschreven voor de klassikale variant van de opleiding samen met een collega. Uiteindelijk kregen wij te horen dat de opleiding werd omgezet naar een E-learning variant. Ik heb zelf nog wel mijn draai weten te vinden, echter mijn collega is hierdoor zelfs afgehaakt! Blijkbaar zijn meer medestudenten ingeschreven voor de klassikale variant en hebben zij hetzelfde te horen gekregen. Wij balen er enorm van dat Scheidegger niet meer moeite heeft gedaan om de opleiding klassikaal te organiseren. E-learning is niet voor iedereen geschikt.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te lezen! Verder nemen we je feedback mee over de variant van de opleiding. Bedankt voor het delen van je review.

Daniëlle

Vitero, het online systeem werkt niet gebruiksvriendelijk en kent veel storingen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback, Daniëlle.

Wendy

Het is erg jammer dat ik geen klassikale lessen kan volgen maar dat het online is.
Ik had me hiervoor wel ingeschreven.
De online lessen zijn rommelig met een groep en de docent geeft...
Ik had me hiervoor wel ingeschreven.
De online lessen zijn rommelig met een groep en de docent geeft slecht les.
Laat mensen niet uitpraten geeft geen uitleg als iets fout is en je moet daar dan meerdere malen om vragen.
Op deze manier lessen volgen is niet motiverend en heeft geen meerwaarde.
Ik kreeg mijn eerste examen en had een 2,4 dus erg slecht maar wat er gevraagd werd in het examen is nog nooit behandeld geweest in de online lessen.
Dus nu moet ik een herexamen gaan doen voor veel geld maar hoe moet ik nu leren als de lesstof examen niet behandeld is?

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Wendy! Dat is zeker niet onze intentie! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op... Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Wendy! Dat is zeker niet onze intentie! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Marscha

Ik heb bewust gekozen voor een opleiding die ik op locatie kan volgen. Ik heb nog geen enkele module kunnen volgen op locatie.

Scheidegger Opleidingen

De opleiding heeft deels mijn verwachtingen voldaan. Ik had gehoopt op meer specifiekere tips en adviezen. De docent bleef vooral de algemene theorie behandelen, en op verzoek wel met spiegelende... De opleiding heeft deels mijn verwachtingen voldaan. Ik had gehoopt op meer specifiekere tips en adviezen. De docent bleef vooral de algemene theorie behandelen, en op verzoek wel met spiegelende vragen op de persoon als er een voorbeeld werd gegeven. Ik heb veel gehad aan de gesprekken in kleinere groepjes. Leren van elkaar is gelukt!

Tinie

Docenten reageren niet op vragen. Service is daardoor enorm slecht in mijn mening

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze docenten. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review!

Kenan

Niets om aan te merken. Top docent. Duidelijke opdrachten.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is erg fijn om te horen, Kenan! Bedankt voor je review en deelname.
Scheidegger Opleidingen

Ik ben heel blij met het boek en werkboek!!! Maar ik vind het online werkboek via Boom instituut, helemaal niets. Ingewikkeld, onduidelijk. Zelfs onze docente kon ooit niet bij de oefeningen komen,... Ik ben heel blij met het boek en werkboek!!! Maar ik vind het online werkboek via Boom instituut, helemaal niets. Ingewikkeld, onduidelijk. Zelfs onze docente kon ooit niet bij de oefeningen komen, dat zegt genoeg. Alles is super bevallen. Zoveel mogelijk via gewone schrijf/ werkmap. Nu nog het examen

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud via het Boom instituut intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met...

Annemiek

De lessen en de volgorde van de modules zijn goed opgebouwd. Het is direct toepasbaar in de praktijk. Daarnaast bouw je een stevig fundament als toekomstig sociaal werker. Alle facetten die erbij... De lessen en de volgorde van de modules zijn goed opgebouwd. Het is direct toepasbaar in de praktijk. Daarnaast bouw je een stevig fundament als toekomstig sociaal werker. Alle facetten die erbij komen kijken worden behandeld.
Ik werkte al in de praktijk maar heb nu de theoretische basiskennis en knowhow erbij gekregen.
Was voor mij zeer waardevol en leerzaam.
De lessen zijn goed opgebouwd zowel klassikaal als online. De studiebegeleiders van Scheidegger dachten met mij mee in een moeilijke periode zodat ik gewoon mijn studie kan gaan afmaken.
Erg prettig dus allemaal!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dank je wel voor het achterlaten van je positieve review, Annemiek! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane... Dank je wel voor het achterlaten van je positieve review, Annemiek! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Fenny

Helaas is de invulling heel anders dan gedacht. Ik ben hier best wel teleurgesteld in.
Dit sluit niet aan op mijn werk helaas.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat vinden we jammer om te lezen, Fenny! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Dat vinden we jammer om te lezen, Fenny! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.