Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

stijn

Professioneel zinvol en het geld waard

goede docent, goede tips and handigheden

Ingmar

Ik denk dat het mij erg heeft geholpen met het halen van mijn eindexamen.

Erg examengericht, wat ik goed vond.

De leraar wist precies waar de zwakke punten lagen bij de leerling.

Joost Engelbert van Beevervoorde

Erg leerzaam, en op een leuke snelle manier door de leersof heengegaan.

Aangezien mijn cursus al bijna anderhalf jaar geleden was kan ik me dat niet bijzonder goed herinneren

Wouter

Perfect

De manier waarop les wordt gegeven is uitstekend.

Noor de Vries

Heel erg nuttig. Ik had een grote achterstand met grieks en zonder de examentraining zou ik nooit een voldoende hebben kunnen halen.

De leraaru gaf hele duidelijke en handige geheugensteuntjes en tips die ik meteen kon toepassen.

Denise Pouwels

Deze examentraining is zeker zijn geld en tijd waard geweest! De manier waarop je Latijn gedurende deze dagen wordt bijgespijkerd is zeer effectief. Doordat er al veel examenteksten worden... Deze examentraining is zeker zijn geld en tijd waard geweest! De manier waarop je Latijn gedurende deze dagen wordt bijgespijkerd is zeer effectief. Doordat er al veel examenteksten worden behandeld, heb je gelijk al een groot stuk van je stof geleerd.

- Zeer goede en effectieve manier van lesgeven. Iedereen kwam aan bod en kon al zijn vragen stellen.
- Aangename sfeer in de groep, doordat de groepen niet te groot waren.

Isis Brandt Corstius

Deze examentraining heeft mij ontzettend veel zekerheid gegeven voor het examen. Ik kwam er achter dat ik het mezelf al die tijd veel moeilijker heb gemaakt dan het eigenlijk is! en het was ook best... Deze examentraining heeft mij ontzettend veel zekerheid gegeven voor het examen. Ik kwam er achter dat ik het mezelf al die tijd veel moeilijker heb gemaakt dan het eigenlijk is! en het was ook best gezellig!

De stof wordt op een andere manier behandeld dat in de klas waardoor het erg overzichtelijk en simpel wordt.

Scaliger heeft heel erg geholpen. Ik ben door de moeilijkste stukken op een andere manier dan ik gewend ben doorheen gegaan. Hierdoor ben ik twee punten omhoog gegaan.

Ik ben door het pensum in een andere manier gegaan, die erg heeft geholpen. Zo heb ik het goed herinnerd.

Ik vond de examtraining erg fijn. Ik was nooit heel goed in Grieks en vond het vooral lastig hoe ik het leren ervan aan moest pakken. Deze training heeft me daarbij geholpen. De docent was duidelijk... Ik vond de examtraining erg fijn. Ik was nooit heel goed in Grieks en vond het vooral lastig hoe ik het leren ervan aan moest pakken. Deze training heeft me daarbij geholpen. De docent was duidelijk en nam alle stof nog eens rustig door.

Duidelijke uitleg, fijne rustige docent, heeft me geholpen om een ruime voldoende te halen