Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Bernhard

Twee lange en zware dagen, maar de moeite zeker waard.

erg interactief, leerlingen kunnen zelf met dingen komen die ze niet goed snappen en waar ze uitleg bij nodig hebben.

Jeroen Zwaak

Intensief en leerzaam

De docent wist echt alles over de stof tot in de puntjes

Elly

Onze zoon had veel moeite met latijn, haalde vaak onvoldoendes. Door de examentraining is hij van een 5,9 naar een 8,0 gegaan! Hoogste cijfer op zijn lijst.

Laurien Doodeman

nee

Pamela Sterkman

Ondanks dat het inmiddels een lange tijd geleden is dat ik de examentraining heb gevolgd, is me nog steeds bijgebleven dat er veel aandacht werd besteed aan het continu herhalen van moeilijkheden.... Ondanks dat het inmiddels een lange tijd geleden is dat ik de examentraining heb gevolgd, is me nog steeds bijgebleven dat er veel aandacht werd besteed aan het continu herhalen van moeilijkheden. Hierdoor wist ik zeker dat mijn zwakke punten langzamerhand verdwenen. Daarnaast vond ik het erg fijn dat we niet afweken van de hoofdlijn van het pensum, omdat er echt puur gefocust werd op het belangrijkste: het eindexamen. Ik heb erg veel geleerd gedurende de training.

De relaxte sfeer in de klas en behalve dat ook de kleine groep waarin we samenwerkten. Zo kreeg je extra veel aandacht en ging alles lekker snel.

Het was super! super veel persoonlijke aandacht en een kleine groep waardoor iedereen voldoende aandacht kreeg dan de docent! Mede door Jordi Wiersma van Scaliger examentrainingen heb ik mijn... Het was super! super veel persoonlijke aandacht en een kleine groep waardoor iedereen voldoende aandacht kreeg dan de docent! Mede door Jordi Wiersma van Scaliger examentrainingen heb ik mijn eindexamen gehaald!

het bespreken van de teksten en het strategisch aanpakken van de training.

Esther van der Ent

Hele goede training. De technieken om te leren die ik heb geleerd bij de train kan ik ook toepassen bij andere vakken. Ook heeft de training mij geholpen meer orde in de stof te krijgen, ze kon ik... Hele goede training. De technieken om te leren die ik heb geleerd bij de train kan ik ook toepassen bij andere vakken. Ook heeft de training mij geholpen meer orde in de stof te krijgen, ze kon ik beter zien wat hoofd- en bijzaak was.

Veel tijd besteed aan de vocabulaire, een essentieel punt van het vertalen. De manier van lesgeven was zeer uitnodigend en motiverend.

Archer Gerrickens

Er heerste een goede sfeer bij de examentrainingen. De stof werd goed uitgelegd, waardoor ik meer begreep van het pensum en meet vat kreeg op het vertalen. Hierdoor heb ik mijn grieks examen gehaald.

Goede uitleg

Kiki

Goede ervaring. Stuk beter leren vertalen en pensum ook beter begrepen.

De structuur voor het vertalen vond ik heel fijn.

Bastiaan Beerman

Goed. Redelijk gestructureerd en vriendelijk. Degelijk. Enthousiaste leraar.

Ja.