Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Ralitsa Mihaylova

HE LE MAAL TOP!!!!!!!

Docent was begripvol, kundig en gewoon een absolute top docent!

Mijnervaringexamentrainingscaligerbijzonderliger is bijzonder goed. De uitleg was duidelijk en veel. Het was voornamelijk een training voor de voorbereiding op het examen met tips voor het examen... Mijnervaringexamentrainingscaligerbijzonderliger is bijzonder goed. De uitleg was duidelijk en veel. Het was voornamelijk een training voor de voorbereiding op het examen met tips voor het examen zelf.

Interactie

Een fijne en overzichtelijke training om de stof krachtig te bespreken

Het duidelijk bespreken van de teksten - en het echt begrijpen ervan. Ook het bespreken van de teksten die we moesten vertalen zorgde ervoor dat ik goed mijn fouten kon inzien.

Goede duidelijke planning, grondig de teksten besproken en een duidelijk overzicht gekregen van hoe ik de vertaling aan moet pakken.

Goed geoefend met wat voor vragen we kunnen verwachten op het examen en goed en snel de basis van het vertalen geleerd.

Ik vond de hulp bij vertalen goed, alleen er zijn echt veel te weinig teksten besproken, vertalen is niet bij te schaven in zo'n korte tijd maar alle teksten bespreken levert je daarom meer voordeel... Ik vond de hulp bij vertalen goed, alleen er zijn echt veel te weinig teksten besproken, vertalen is niet bij te schaven in zo'n korte tijd maar alle teksten bespreken levert je daarom meer voordeel op, want dat is het meeste leerwerk. mijn ouders hebben 255 euro betaald en ik vind dat het niet waard geweest, aangezien we letterlijk maar 1/5 van de teksten hebben besproken, het klinkt hard maar ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

vertalen!

2 intensieve dagen, maar de moeite waard. Ik heb meer begrip gekregen van vooral het Pensum, zoals ik verwacht had.

-Duidelijke richtlijnen
- Uitleg vanuit de basis

Myrte Kuipers

Was goed, fijn overzicht

vertalen leren, woordenboek gebruik

Marcus Westerveld

Examentraining Utrecht 29+30 april

Tempo en de manier van uitleg

Wij zaten met 10 leerlingen in een lokaal. De sfeer werd snel informeel en ontspannen maar toch werd er hard gewerkt. In die twee dagen heb ik veel meer inzicht gekregen in het vertalen. Alle dingen... Wij zaten met 10 leerlingen in een lokaal. De sfeer werd snel informeel en ontspannen maar toch werd er hard gewerkt. In die twee dagen heb ik veel meer inzicht gekregen in het vertalen. Alle dingen die ik moet onthouden heb ik op kaartjes geschreven.

De leraar zat heel dichtbij dus je werd veel beter betrokken bij de uitleg.

Prettige sfeer bij de examentraining. We kregen duidelijke uitleg over het pensum en vertaaltips. De training heeft zeker geholpen en ik heb vertrouwen dat het examen gaat lukken.

Duidelijke uitleg, persoonlijke aandacht om de stof nog beter te begrijpen en tips om te laten zien hoe een examen aangepakt moet worden.