Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Zeer leerzaam, duidelijk en uitgebreid.

Goede technieken om woorden beter te onthouden en om teksten beter te begrijpen en te leren.

Lydia

Echt ontzettend goede training, hierdoor ga ik veel relaxter mijn examen in. Ik snap eindelijk hoe alles in elkaar zit, in plaats van alles droog uit mijn hoofd te moeten leren. Ik had geen betere... Echt ontzettend goede training, hierdoor ga ik veel relaxter mijn examen in. Ik snap eindelijk hoe alles in elkaar zit, in plaats van alles droog uit mijn hoofd te moeten leren. Ik had geen betere voorbereiding kunnen wensen!

Door de doordenkvragen snap ik het verhaal nu veel beter, dus de vragen die gesteld worden hebben echt heel veel positief effect!

Romar

Erg goed uitgelegd veel aan gehad. Stuk meer duidelijkheid

Soenita

In de twee dagen dat ik een examentraining Grieks volgde werd er op een overzichtelijke manier lesgegeven. Ik heb er erg veel aan gehad dankzij de fijne lesmethode.

De leraar was erg goed en er was een afwisselend programma waardoor de examentraining niet saai werd.

Ezra Hollman

Het was nogal uitputtend maar ik heb het gevoel dat ik veel heb geleerd

Goede motivatie om door te werken.
Veel tips gehad

Ik heb een positieve ervaring met de examentraining. Daniel was erg vriendelijk, hij legde alles duidelijk uit en gaf extra uitleg individueel als dat nodig was. Ik heb vertrouwen getankt, maar ook... Ik heb een positieve ervaring met de examentraining. Daniel was erg vriendelijk, hij legde alles duidelijk uit en gaf extra uitleg individueel als dat nodig was. Ik heb vertrouwen getankt, maar ook daadwerkelijk een beter beeld van de examenstof gekregen. De kralen in mijn hoofd zitten aan een ketting. Het enige puntje van opmerking is voor mij dat hij graag had dat je aantekeningen maakte, maar dat hij af en toe redelijk snel ging en dan was er weinig tijd voor goede aantekeningen.

Vriendelijk, rustig, duidelijk

marlena

Fijne lesmethode! Ik ga nu met veel meer zelfvertrouwen mn examen in.

Tomas

Gestructureerd, overzichtelijk, precies het juiste tempo.

Er werden tips en regels gegeven die mijn docent nooit eerder had gegeven! Ook was de benadering prettig persoonlijk.

Erg goed, erg veel geleerd in de twee dagen.

Ik heb veel overzicht gekregen op de stof. Alle vragen zijn beantwoord.

Lieven Scheepers

Heel duidelijk, alles wat er verteld werd had een doel en was niet zomaar een verhaaltje. Ik heb er veel van geleerd

De leraar had een duidelijk doel van wat hij ons bij wilde brengen. Ook betrok hij ons actief bij de les en hield hij nauwelijks tot geen monoloog.