Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Charlot

Ik vond het een zeer nuttige training. Wel hoop ik dat ik diep genoeg op de stof in ben gegaan om een voldoende te halen, omdat ik nog niet echt het gevoel heb dat ik de vragen nu veel beter ga... Ik vond het een zeer nuttige training. Wel hoop ik dat ik diep genoeg op de stof in ben gegaan om een voldoende te halen, omdat ik nog niet echt het gevoel heb dat ik de vragen nu veel beter ga maken.. Maar thuis werk is echt nodig, dus daar ga ik ook zeker mee bezig! Ervaren docenten, en erg enthousiast dus dat helpt ook!!

Ik onthoud nu sommige delen van het pensum beter doordat die delen echt zijn uitgelegd met veel emotie en doordat Jordi ons er echt aan herinnerde het zelf ook te 'voelen'.

Paul Verhaak

Ik vond et fijn alleen ik had het fijn gevonden meer te vertalen ipv het pensum te bespreken.

Proefvertalen gaat beter. Fijne docent.

Prima, wel minder dan Leiden

Duidelijke uitleg van het pensum

Lotte van Linschoten

Positief

Duidelijke uitleg en ontspannen sfeer, fijn om in kleine groep te werken.

Ik vond het een prettige ervaring.

Duidelijk verhaal

Heel fijn!

Veel herhaling, waardoor je alles goed leert. Ik voel me voorbereid op mijn examen!!

Ariane

Ik vond het best leerzaam . Alleen ik had graag wat meer aandacht voor de vertaling gehad . Wel vond ik de uitleg over de verhaal lijn nuttig.

De docent was erg kindog

Diana

Het was heel fijn om een goed overzicht te krijgen van hoe alle stof nu precies in elkaar zit en hoe je dit het beste kan leren.

Duidelijke structuur in de lessen.

Handig, beter overzicht over de verhaallijn.

Verhaallijn beter begrijpen

Inhoud van de verhaallijn bespreken