Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Joris

Prima ??

Verhaallijn is duidelijk.

Goed, duidelijke uitleg

Rustig, alles heel duidelijk

Bob de Graaf

Latijncursus top verlopen!

Duidelijkheid, vaker uitleggen wanneer nodig, top gedaan!

Casper

Enthousiaste leraar die goed kon uitleggen. Lange dagen maar zeker waard, veel betere grip op de stof gekregen.

Goeie leraar, flexibel programma, individuele hulp, locatie is goed bereikbaar, laat februari komt erg goed uit

Anastassia

Ik heb erg veel gedaan in de afgelopen dagen gedaan. Heel veel dingen geleerd over het woordenboek dat je kan helpen met het vertalen van woorden. Een overzicht gekregen van het hele verhaal en een... Ik heb erg veel gedaan in de afgelopen dagen gedaan. Heel veel dingen geleerd over het woordenboek dat je kan helpen met het vertalen van woorden. Een overzicht gekregen van het hele verhaal en een nieuwe techniek geleerd van hoe je de teksten moet leren. Heel nuttig!

Een enthousiaste leraar die veel van het vak afwist en goed kon uitleggen.

Demi

Heel erg goed en leuk

Duidelijk beeld van de tekst in t geheel gekregen , handige tips bij vertalen en duidelijke gebruiksaanwijzing van het woordenboek

Goed, al had het wel wat intenser gekunt. Als ik het vergelijk met een training die ik in Leiden heb gedaan heb ik minder geleerd.

Kleine klassen, vriendelijke docent

Martine Roseboom

Ik ben ongelooflijk tevreden met mijn examentraining van Scaliger- zonder had ik mijn eindexamen Grieks niet gehaald! Ik ben van gemiddeld een 1 of een 2 voor mijn proefvertalingen naar een 6,5... Ik ben ongelooflijk tevreden met mijn examentraining van Scaliger- zonder had ik mijn eindexamen Grieks niet gehaald! Ik ben van gemiddeld een 1 of een 2 voor mijn proefvertalingen naar een 6,5 gegaan, waar ik dan ook ongelijk blij mee was en ben.

De uitleg was heel erg duidelijk en er werd goed verteld hoe ik structuur kon brengen in het vertalen

Demi Phielix

De examentraining van Scaliger heeft mij geholpen met het begrijpen van het pensum. Er werd goed en duidelijk uitgelegd waar je op moet letten en wat nou typisch examenvragen zijn. Door de goede... De examentraining van Scaliger heeft mij geholpen met het begrijpen van het pensum. Er werd goed en duidelijk uitgelegd waar je op moet letten en wat nou typisch examenvragen zijn. Door de goede tips heb ik uiteindelijk een ruime voldoende weten te halen, wat ik anders niet voor mogelijk had gehouden.

Er werd duidelijk uitgelegd. De lijst met veel voorkomende woorden en werkwoorden was zeer nuttig. Het stappenplan voor vertalen was ook heel fijn.

Mede dankzij Scaliger examentraining heb ik een voldoende gehaald op mn centraal examen. Ik heb in korte tijd geleerd hoe je alles moest aanpakken qua vertalen en qua leren.

Dat het een kleine groep was waar door je echt door kreeg wat je moest verbeteren.