Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Goede sfeer goede uitleg

Diana

Het was heel fijn om een goed overzicht te krijgen van hoe alle stof nu precies in elkaar zit en hoe je dit het beste kan leren.

Clint

Ik vond het erg gezellig en leerzaam

Veel aandacht in een klas van 10

Pieter

We hebben uitvoerig de stof gesproken, en veel weggezakte grammatica herhaald. Ik ga nu een stuk zelfverzekerder naar mijn eindexamen toe

De docent wist erg goed belangrijke woorden uit Griekse teksten en belangrijke onderdelen uit het pensum te halen. Er werd veel aandacht geschonken aan het stampen van dit soort dingen, waardoor we... De docent wist erg goed belangrijke woorden uit Griekse teksten en belangrijke onderdelen uit het pensum te halen. Er werd veel aandacht geschonken aan het stampen van dit soort dingen, waardoor we een beter beeld van het Grieks en het verhaal hebben gekregen.

Laurens Harms

Enorm leerzaam, persoonlijk en een fijne sfeer.

Docent richt zich goed op de zwakke punten van de leerling.

Daan

Genoten van een zeer educatieve en actieve examentraining latijn waarin ik het gevoel heb gehad dat alles duidelijk op een rijtje werd gezet.

Uitleg en actieve houding van de docent spoorde mij aan actief bezig te blijven met de stof

Was wel leuk, pensum goed behandel, iets minder aan vertalen toegekomen wat ik jammer vond aangezien ik daar het meeste moeite mee had.

Duidelijk, goed voorbereid

Veel ruimte voor vragen