Jan

In juni 2018 een mooie Curved UHD TV 6-Serie UE49MU6220 49 inch via Bol.com aangeschaft. Onze Curved UHD TV type UE49MU6220 ploft en voorgoed defect! Geen nette compensatie van Samsung!!
Altijd met tevredenheid er naar gekeken tot aan 5 februari 2021.
's Avonds een plof in het apparaat. Leek wel vuurwerk zo'n geluid maakte het en er kwam een enorme vieze reuk vanaf. Stroom viel uit doordat de aardlekschakelaar uiteraard zijn werk goed deed. We zijn als gezin er enorm van geschrokken. Gelukkig geen brand. Na 2 jaar en 8 maanden is de tv nu al afgeschreven. Heb klantenservice Samsung nog gebeld, medewerker had lakonieke reactie, boodschap kwam bij hem niet echt over...ja reparateur zou dan binnen 4 a 5 werkdagen kunnen langskomen, mocht het definitief defect zijn dan kon je nog wat korting krijgen als je bij ze een dure nieuwe aanschaft. Heb lokale electrowinkel ingeschakeld en die gaf ook aan dat apparaat is afgeschreven. Van Samsung heb ik per mail een loyaliteitscode ontvangen waar je ongeveer euro 20,= tot euro 30,= korting krijgt bij aanschaf van een nieuwe tv op hun site. Deze zijn bij Samsung al duurder dan de huidige marktprijzen bij andere winkels. Daar schieten we dus niet echt wat mee op.... Voor mijn beslist geen Samsung tv meer. Nog geen 3 jaar oud, normaal, niet intensief gebruikt en dan moet je helaas al weer een andere aanschaffen.....SAMSUNG GEEF MENSEN EEN NETTE COMPENSATIE ALS JULLIE ZULKE SLECHTE PRODUCTEN LEVEREN!!

Bart

Amateuristisch bedrijf

van berkel

Zeer slecht!

Joey

Product nooit ontvangen!
Product nooit ontvangen!
27 November had ik voor een mooie aanbieding de Cinematic Q-series soundbar HW-Q70T besteld. 2 weken later nog niks ontvangen en niks te horen gekregen. Contact op genomen met de samsung service, waarbij ik door een vriendelijke knul werd geholpen. Het scheen dat mijn pakketje niet werd verzonden, nadat de leverancier 'maximaal aantal' bel pogingen had gedaan. Deze bel pogingen waren prive. Deze prive telefoontjes had ik niet opgenomen omdat ik prive telefoontjes nooit opneem omdat dat niet veilig kan zijn. Dus mijn bestelling was gecancelt, waarvan Samsung niks van af wist werd gezegd. Verder heb ik nooit een bevestiging ontvangen dat de bestelling was gecanceld of dat zij mij probeerden te bereiken met de telefoon. De jongen van Samsung service zei dat hij het ging regelen en dat ik moest afwachten. 5 dagen later nog niks gehoord. Dus weer gebelt. Uiteindelijk was er niks meer aan mijn bestelling gedaan. Weer contact op genomen met Samsung service en zij probeerden de bestelling toch te laten voltooien. Dit was goed mislukt en (weer) ZONDER bevestiging is mijn geld terug gestort, terwijl ik duidelijk heb laten weten dat ik de bestelling voort wilde zetten en het product graag wilde. Weer gebelt en ze zouden het nu echt regelen zeiden ze! Vandaag 21 December (bijna een maand verder..) nog steeds niks van gehoord.
Ben er klaar mee.
Met vriendelijke groet, Joeh

Jochem

Kortweg de slechtste klanten service waar ik ooit mee te maken heb gehad tot nu toe. Ik heb simpelweg 2 harde schijven (samsung t7) besteld via hun site. Op de site stond duidelijk aangegeven dat de... Kortweg de slechtste klanten service waar ik ooit mee te maken heb gehad tot nu toe. Ik heb simpelweg 2 harde schijven (samsung t7) besteld via hun site. Op de site stond duidelijk aangegeven dat de producten binnen twee werkdagen aan zouden moeten komen. Na 1 week nogsteeds niets ontvangen, dus zelf contact opgenomen met de klanten service. Hier kreeg ik een nette vrouw aan de telefoon die mij heeft beloofd een berichtje naar het hoofdkantoor te sturen zodat ze uit konden zoeken wat het probleem was. Ik zou uiterlijk 3 dagen later op maandag iets terug horen. Na 5 dagen nogsteeds niks van samsung vernomen, dus heb ik maar weer zelf contact opgenomen, dit keer via whatsapp en telefonisch. Weer is mij 2 keer beloofd dat er contact met het hoofd kantoor is opgenomen en ze het zo snel mogelijk uit gingen zoeken. Vervolgens WEER 3 dagen gewacht en weer zelf contact opgenomen waarna ik volledig genegeerd ben!! Ik heb heel veel geld aan deze harde schijven uitgegeven en ben er nu al bijna 3 weken op aan het wachten! Ik ben nu bang dat ik ze nooit meer binnenkrijg...

Zeynel Oztas

Geweldige service, mijn nichtje had apple maar wat was dat klote helemaal.van enschede naar amsterdam voor hulp. Dan maar dit

Slechte service. Ik word compleet aan de kant geschoven omdat ik niet kan inloggen op mijn samsung account. Ze blijven constant de zelfde oplossing waar ik zelf ook op kan komen wat dus niet werkt.