X. Bakker

Smartphone besteld, site belooft dat het 'op voorraad' is en de volgende werkdag geleverd zal worden. Al 3 dagen Niets!
Je kunt niet bellen, wel appen en krijgt dan een antwoord waar je niks...
Je kunt niet bellen, wel appen en krijgt dan een antwoord waar je niks aan hebt: er zijn er 18 besteld maar het is niet zeker of de jouwe erbij zit...
En als ik dit alles zo lees heb ik er weinig fidusie in. Wilde dat ik dit eerder gelezen had! Zijn er ook positieve ervaringen?

C.

2 telefoons besteld welke de volgende dag bezorgd zouden worden. Na anderhalve week wachten heb ik zelf meerdere malen contact op moeten nemen met Samsung om uiteindelijk te horen dat de telefoons... 2 telefoons besteld welke de volgende dag bezorgd zouden worden. Na anderhalve week wachten heb ik zelf meerdere malen contact op moeten nemen met Samsung om uiteindelijk te horen dat de telefoons niet op voorraad waren (website gaf ten tijde van bestelling aan dat ze op voorraad waren).
Gekozen om de bestelling te annuleren, dit heb ik 2 maal telefonisch doorgegeven, krijg ik een bevestiging van mijn annulering van 1 van de 2 telefoons en krijg dus ook maar van 1 telefoon het geld terug volgens de mail....
Heb tot nu toe nog geen geld terug mogen ontvangen, maar ik heb mijn annulering wel nogmaals formeel per brief verzonden.
Waardeloze service...

Doppenberg

Voor de 2e keer teleurstellend

Rani

Amerikaans koelkast binnen een jaar van aanschaf kapot. Service van Samsung is zo belabberd slecht. Ik ben al 2 maanden bezig om een vervangend product te krijgen. Dus ik zit al 2 maanden met een... Amerikaans koelkast binnen een jaar van aanschaf kapot. Service van Samsung is zo belabberd slecht. Ik ben al 2 maanden bezig om een vervangend product te krijgen. Dus ik zit al 2 maanden met een slecht functionerend/ niet functionerend koelkast.

Anita

Op vrijdag 16 juli jl., een Samsung Galaxy A72 besteld en betaald.
Moet deze nog steeds ontvangen!!
Op vrijdag 16 juli jl., een Samsung Galaxy A72 besteld en betaald.
Moet deze nog steeds ontvangen!!
Deze kun je ook nog gewoon bestellen terwijl de telefoon niet opvoorraad van is ,zeggen ze.
Ik word van zulke webshops wel erg moe.

Glenn

Ik heb in maart/april mijn nieuwe toestel de samsung galaxy s21 ultra gekocht met een promotie. Maar omdat ik niet kon inloggen met mijn gegevens omdat ik die al jaren lang niet meer nodig had en nu... Ik heb in maart/april mijn nieuwe toestel de samsung galaxy s21 ultra gekocht met een promotie. Maar omdat ik niet kon inloggen met mijn gegevens omdat ik die al jaren lang niet meer nodig had en nu ineens wel weer, maar kon ik niet meer inloggen op mijn oude telefoon. Hierdoor dus de promotie gemist en dan zeggen ze leuk van ja dan kan u mee doen met een andere promotie is dus ook een leugen en ze gaan geen eens kijken naar een eventuele oplossing....... Dacht dat dit een groot en goed bedrijf was die alles goed voor elkaar zou hebben maar valt me vies tegen.......
Over 2 jaar maar naar een ander merk want ben er zo wel klaar mee!!!!

Barbara Quint

Eerdere apparaten van Samsung waren nog wel degelijk en redelijk te bedienen, naarmate ze werden volgepropt met onnozele zaken werden ze gammeler, onhandiger en onmogelijker te bedienen. Dat maakt... Eerdere apparaten van Samsung waren nog wel degelijk en redelijk te bedienen, naarmate ze werden volgepropt met onnozele zaken werden ze gammeler, onhandiger en onmogelijker te bedienen. Dat maakt dat mijn ervaring met dit bedrijf onnodig beroerd werd en steeds beroerder lijkt te gaan worden.

lex

Slecht na betaling geen levering van telefoon bij elke site als er geen voorraad is kan je niet bestellen bij samsung niet

M

Orders nemen ze niet serieus.

Harout

Mijn Samsung tv is na zes maanden stuk gegaan. 2x de monteur geweest om dit te repareren is niet geluk en na de 2de keer deed de tv helemaal niet meer.
De monteur heeft een verzoek ingediend...
De monteur heeft een verzoek ingediend bij Samsung om dit probleem op te lossen.
Het duurde 2weken en ik kreeg helemaal geen mail of een bevestiging wat de stand van de zaken zijn. Toen ben ik zelf achteraan gegaan en met de klantenservice van Samsung gebeld.

Ik heb elke keer iemand anders aan de lijn gekregen die slecht Nederlandse praat en mij een andere verhaal verteld. De eerste keer werd mij verteld dat ik binnen 5 dagen de zelfde tv zal krijgen. 2de keer werd mij verteld dat de tv niet meer op voorraad is en één afdeling gaat met mij contact opnemen voor een ruilverzoek. Dit is echter ook niet gebeurd. De 3de keer hebben ze tegen mij gezegd dat zelf de ruilverzoek is geweigerd en een andere afdeling gaat met mij contact opnemen.

Niemand heeft duidelijk voor mij benoemd hoe lang moet ik wachten en waar ik precies moet zijn. Één ding hebben ze telkens gezegd JE MOET WACHTEN.

Ik heb 1300€ betaald voor een grote nam als Samsung en na 6maanden is de Tv stuk gegaan en dit kan gebeuren alleen hoe de klantenservice met de klanten omgaat en met de probleem proberen op te lossen is vreselijk.  Mijn slechtste klantenservice ervaring ooit bovenop ze hebben mensen in dienst die slecht Nederlandse praten.