Joey

Product nooit ontvangen!
27 November had ik voor een mooie aanbieding de Cinematic Q-series soundbar HW-Q70T besteld. 2 weken later nog niks ontvangen en niks te horen gekregen. Contact op genomen met de samsung service, waarbij ik door een vriendelijke knul werd geholpen. Het scheen dat mijn pakketje niet werd verzonden, nadat de leverancier 'maximaal aantal' bel pogingen had gedaan. Deze bel pogingen waren prive. Deze prive telefoontjes had ik niet opgenomen omdat ik prive telefoontjes nooit opneem omdat dat niet veilig kan zijn. Dus mijn bestelling was gecancelt, waarvan Samsung niks van af wist werd gezegd. Verder heb ik nooit een bevestiging ontvangen dat de bestelling was gecanceld of dat zij mij probeerden te bereiken met de telefoon. De jongen van Samsung service zei dat hij het ging regelen en dat ik moest afwachten. 5 dagen later nog niks gehoord. Dus weer gebelt. Uiteindelijk was er niks meer aan mijn bestelling gedaan. Weer contact op genomen met Samsung service en zij probeerden de bestelling toch te laten voltooien. Dit was goed mislukt en (weer) ZONDER bevestiging is mijn geld terug gestort, terwijl ik duidelijk heb laten weten dat ik de bestelling voort wilde zetten en het product graag wilde. Weer gebelt en ze zouden het nu echt regelen zeiden ze! Vandaag 21 December (bijna een maand verder..) nog steeds niks van gehoord.
Ben er klaar mee.
Met vriendelijke groet, Joeh

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Cinematic Q-series soundbar HW-Q70T