130716398

Ja ideaal en had hem met 2 dagen weer terug ook. De jongen die hem op kwam halen verdient een dikke pluim Leslie Liue of ik het goed schrijf weet ik niet maar hartstikke leuke en vriendelijke gozer.... Ja ideaal en had hem met 2 dagen weer terug ook. De jongen die hem op kwam halen verdient een dikke pluim Leslie Liue of ik het goed schrijf weet ik niet maar hartstikke leuke en vriendelijke gozer. De meneer die hem terug kwam brengen ben ik wat minder over te spreken maar hij zal zn dag niet hebben gehad. Top service

Rianne de Vries

Ophalen is goed (Y)

Heel fijn dat dit zo eenvoudig te benaderen is.
Tijden worden duidelijk aangegeven
Snel beschikbaar.

Duidelijke informatie. ook wanneer het product opgehaald is kun je status bekijken evt informatie bijvoorbeeld een bon nog indienen.

Lucas

Geweldig, ga er mee door

Het ophalen ging zoals aangegeven in de contacten. Het weer terug bezorgen ging niet volgens plan. De bezorger heeft het toestel bij verkeerde huis door de brievenbus gedaan. Hij kwam daar zelf... Het ophalen ging zoals aangegeven in de contacten. Het weer terug bezorgen ging niet volgens plan. De bezorger heeft het toestel bij verkeerde huis door de brievenbus gedaan. Hij kwam daar zelf achter en belde bij mij aan. Dit verbaasde mij, want in de e-mail stond dat je aan de bezorger een ophaalcode moest doorgeven ivm de coronavirus. En vond ik het niet netjes dat hij het toestel door de brievenbus heeft gedaan aangezien ik hem net heb laten maken voor €125. Dat zijn geen kleine bedragen. Toestel had misschien ook wel beschadigd kunnen zijn. Je weet niet wat er achter de deur ligt. En heb ik hem helemaal geen ophaalcode hoeven te geven en moest ik er zelf achteraan gaan om mijn toestel bij de buren zien te krijgen.

127279355

Gewoon goed

Jacqueline

Ik vind het een bijzonder nette service dat het toestel thuis wordt opghaald en verpakt en dat daar een bevestiging van komt per email. en dat het toestel weer netjes wordt afgeleverd op een door... Ik vind het een bijzonder nette service dat het toestel thuis wordt opghaald en verpakt en dat daar een bevestiging van komt per email. en dat het toestel weer netjes wordt afgeleverd op een door ons gekozen adres en tijdstip. Top service, dank u.

Helemaal goed. Niets aan veranderen.

Paul

Het ophaal venster was tussen 13 uur en 16 uur, hij kwam om 17u45 uur

Tevens zou er vtv een SMS gestuurd worden, maar deze kwam ik niet.