Bass

Tv is kapot, moet worden gerepareerd door Servilux zegt Samsung. Om een offerte op te stellen voor het repareren moet je eerst €39,20 betalen voor “alle moeite”

Esther

Prima sevice geleverd binnen de garantie

Michelle

Twee weken geleden een wasmachine van meer dan 1000 euro besteld. Vervolgens brengen ze twee dagen later de wasmachine naar boven en komen we tot de ontdekking dat het een compleet andere wasmachine... Twee weken geleden een wasmachine van meer dan 1000 euro besteld. Vervolgens brengen ze twee dagen later de wasmachine naar boven en komen we tot de ontdekking dat het een compleet andere wasmachine is (deze is zelfs meer dan 400 euro goedkoper). Wij bellen met de klantenservices duurt het meer dan een half uur voordat we überhaupt iemand aan de lijn krijgen. En wordt er eindelijk opgenomen en worden we meteen doorverwezen naar Whatsapp vanwege een zogenaamde storing. Op Whatsapp reageren ze ook niet en vervolgens zitten we al 2 weken lang iedere dag aan de telefoon met de klantenservice (ook wel geen service). Vandaag zouden ze eindelijk de verkeerde wasmachine ophalen, maar de medewerkers mochten niet naar binnenkomen om de door hun verkeerd geleverde wasmachine op te halen, want de wasmachine moest beneden staan. Ook gek dat je hem dan niet op de zelfde plek kan ophalen. Dus maar weer aan de telefoon.

Dit gaat nog een lang proces worden en het is verre van nog steeds niet opgelost. Hoe moeilijk is het nou om de verkeerde op te halen en meteen de goede af te leveren. Maar nee hoor, ze moeten per se eerst de verkeerde ophalen en dan gaan er nog 10 dagen overheen voordat je een nieuwe krijgt. Maar we zijn nu wel meer dan 1000 euro kwijt voor een wasmachine dat we niet hebben!!!!!!!!

Echt een SLECHTE service, mensen bestel hier nooooiiiit wat!!!!!!!!!!!!!!!

Oscar

Zeer ontevreden over de service van Samsung

Zuiderveld

Zeer slecht. Telefoon valt telkens uit. Ook na reparatie. Wordt totaal geen service gegeven. Ik zou zeggen nieuwe telefoon. Is slechts 6 maanden oud! Apple verleent zeer goede service. Nooit meer... Zeer slecht. Telefoon valt telkens uit. Ook na reparatie. Wordt totaal geen service gegeven. Ik zou zeggen nieuwe telefoon. Is slechts 6 maanden oud! Apple verleent zeer goede service. Nooit meer een samsung!!

Samsung

Zeer slecht klantenservice

Melissen

Slechte service

Saskia

Zeer slechte ervaring met klantenservice via watsapp(reageren zeer traag en typen elk half uur een onzin antwoord) en telefoon nemen traag op en verwijzen dynalogics. Dynalogics verwijst naar... Zeer slechte ervaring met klantenservice via watsapp(reageren zeer traag en typen elk half uur een onzin antwoord) en telefoon nemen traag op en verwijzen dynalogics. Dynalogics verwijst naar Samsung om een leverings afspraak te maken.

Mireille

Sinds de nieuwe update op de galerij raak ik zeer gefrustreerd op de manier van hoe video's afspelen.
Ik snap er geen zak van, ik ben al sinds de update aan het struggelen en snap niet eens hoe ik filmpjes moet terug spoelen.
Dat is ook een van de redenen dat ik iphone haat omdat ik er gewoon niet mee overweg kan, en jullie doen steeds meer veranderen naar iphone zooi. Pleas be you, not somthing else.