Loran

Hele slechte ervaringen met Samsung

Jacqueline Bier

Slecht

Ron

Redelijk product, zeer slechte service. Voortaan kies ik een betrouwbaar merk als Sony of LG.

Petra

Slecht geholpen door de klantenservice. Ik loop hierdoor een promo (1 jaar gratis videoland) mis.

Kooistra

Zaken doen met Samsung direct is afrader. Rommelig, side werkt slecht en zeer traag. Beter is het om via Bol.com Mediamarkt oud te doen.

Nvt

Goed product, zeer slecht service

Theo Torenstra

Slecht

Kooistra

Zeer slecht. Ik stuur een horloge die gerepareerd moet worden. Kosten bijna net zo veel als een nieuwe. Ik koop dus een nieuwe watch3. De aankoop via internet kost mij 3 dagen. Vervolgens krijg ik... Zeer slecht. Ik stuur een horloge die gerepareerd moet worden. Kosten bijna net zo veel als een nieuwe. Ik koop dus een nieuwe watch3. De aankoop via internet kost mij 3 dagen. Vervolgens krijg ik hem thuis en op dat moment blijkt een nieuwe horloge 19 euro goedkoper te zijn. Ik bel hierop en ik krijg te horen dat ik mijn horloge moet terug sturen en dan krijg ik mijn geld terug. Vervolgens koop ik nieuwe en betaal 19 euro minder. Dat doe ik dan maar en koop gelijk een nieuwe. Ik heb dus 2 maal een groot bedrag betaald en heb nog geen horloge. Dat duurt meer dan een voor ik de nieuwe krijg. Mijn geld terug storten duurt nog een week. Ik krijg meerdere malen bericht of ik mijn horloge wil laten repareren of ongerepareer terug wil. Ik stuur antwoord geen reparatie doen en het horloge hoeft niet terug. Opnieuw een week later krijg ik bericht mijn horloge is gepareerd en komt terug. Ik bellen en de telefonist zegt....hij is gratis gerepareerd en komt terug. Allemaal geen punt. Vond het erg raar het ene keer kost het geld en het volgende moment gratis gemaakt.. Vandaag mijn oude horloge weer ongerepareer terug gekregen omdat ik niet gereageerd zou hebben.???

Jan

In juni 2018 een mooie Curved UHD TV 6-Serie UE49MU6220 49 inch via Bol.com aangeschaft.
Altijd met tevredenheid er naar gekeken tot aan 5 februari 2021.
's Avonds een plof in het...
Altijd met tevredenheid er naar gekeken tot aan 5 februari 2021.
's Avonds een plof in het apparaat. Leek wel vuurwerk zo'n geluid maakte het en er kwam een enorme vieze reuk vanaf. Stroom viel uit doordat de aardlekschakelaar uiteraard zijn werk goed deed. We zijn als gezin er enorm van geschrokken. Gelukkig geen brand. Na 2 jaar en 8 maanden is de tv nu al afgeschreven. Heb klantenservice Samsung nog gebeld, medewerker had lakonieke reactie, boodschap kwam bij hem niet echt over...ja reparateur zou dan binnen 4 a 5 werkdagen kunnen langskomen, mocht het definitief defect zijn dan kon je nog wat korting krijgen als je bij ze een dure nieuwe aanschaft. Heb lokale electrowinkel ingeschakeld en die gaf ook aan dat apparaat is afgeschreven. Van Samsung heb ik per mail een loyaliteitscode ontvangen waar je ongeveer euro 20,= tot euro 30,= korting krijgt bij aanschaf van een nieuwe tv op hun site. Deze zijn bij Samsung al duurder dan de huidige marktprijzen bij andere winkels. Daar schieten we dus niet echt wat mee op.... Voor mijn beslist geen Samsung tv meer. Nog geen 3 jaar oud, normaal, niet intensief gebruikt en dan moet je helaas al weer een andere aanschaffen.....SAMSUNG GEEF MENSEN EEN NETTE COMPENSATIE ALS JULLIE ZULKE SLECHTE PRODUCTEN LEVEREN!!

Wouter

Ongeloof wat slecht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Begin november 2020 een tv gekocht met een cashback van 500€.
Alles netjes opgestuurd, kreeg ik een mail dat ik een EAN code had...
Ongeloof wat slecht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Begin november 2020 een tv gekocht met een cashback van 500€.
Alles netjes opgestuurd, kreeg ik een mail dat ik een EAN code had moeten uitknippen, foto maken en opsturen. Ik had hem niet uitgeknipt. Doos helaas al weggegooid maar gelukkig kon ik ook een foto maken van iets anders en dan zou het goed zijn.
Maand later nog geen bericht.
Vervolgens opeens een mail dat de boel opnieuw niets was goedgekeurd. Ik snapte er niks van, had dit samen met iemand van Samsung gedaan. Hoe kan dat nou?
Samsung weer gecontact en die vertelde mij dat de mail niet klopte en het allemaal goed zou komen. Begin januari nog geen bericht. Weer Samsung gecontact. Ze snapten ook niet waarom het zolang duurde want er stond bij de status dat ze ermee bezig waren..
Nu is het 8 februari en ik heb nog niks gehoord. Ik word helemaal gek hier. Wat een ongelooflijk slechte service is dit zeg. Dit was mijn eerste keer een cashback actie maar Samsung heeft het verprutst. Dit doe ik nooit weer.
Is Samsung failliet? Als Samsung een persoon was geweest had ik hem wat aangedaan..
Wat een pannekoek! Morgen maar weer bellen..