Saskia

Zeer slechte ervaring met klantenservice via watsapp(reageren zeer traag en typen elk half uur een onzin antwoord) en telefoon nemen traag op en verwijzen dynalogics. Dynalogics verwijst naar... Zeer slechte ervaring met klantenservice via watsapp(reageren zeer traag en typen elk half uur een onzin antwoord) en telefoon nemen traag op en verwijzen dynalogics. Dynalogics verwijst naar Samsung om een leverings afspraak te maken.

Mireille

Sinds de nieuwe update op de galerij raak ik zeer gefrustreerd op de manier van hoe video's afspelen.
Ik snap er geen zak van, ik ben al sinds de update aan het struggelen en snap niet eens hoe ik filmpjes moet terug spoelen.
Dat is ook een van de redenen dat ik iphone haat omdat ik er gewoon niet mee overweg kan, en jullie doen steeds meer veranderen naar iphone zooi. Pleas be you, not somthing else.

A j

Zeer slechte service.Wacht al 2 maanden op me gratis earbuds die je krijg bij aanschaf nieuwe telefoon.101 regeltjes waar je aan moet voldoen en moet invullen...Na contact .sorry zo druk

En dat bij een wereldcompany.Zo waardeloos en slecht.

Rim

Zeer teleurstellend

Pieter

Wat een ellende zeg.... ik probeer namelijk al een maand mijn geld van een geannuleerde bestelling terug te krijgen.... meerdere belletjes, meerdere chats maar noppes, nada. Alleen maar mensen die... Wat een ellende zeg.... ik probeer namelijk al een maand mijn geld van een geannuleerde bestelling terug te krijgen.... meerdere belletjes, meerdere chats maar noppes, nada. Alleen maar mensen die je eigenlijk niet kunnen helpen. Had een amerikaanse koelkast besteld echter kwam zijn broer( identiek model) bij Mediamarkt in de aanbieding(500 eur verschil was mij te groot). Direct contact opgenomen om dit te melden, niks mogelijk en ik moest de koelkast maar aan de deur weigeren (welke pas een week later geleverd zou moeten gaan worden, heel sustainable ano 2021). Bellen met Samsung, nee liever chats. Op de chats, nee liever bellen. Verschil tussen koelkasten? Hier heb je een lijstje, kan je zelf even kijken..... wat een service zeg!!

Thijs Hagenbeek

Mijn nieuwe Telefoon. Een Galaxy S20 5g FE had een microfoonstoring 3 weken na aanschaf.

Na contact te hebben gehad met Samsung is de telefoon opgehaald, gerepareerd en binnen 3 dagen alweer netjes terug. Inclusief een bon van alle uitgevoerde reparaties.

De communicatie was helder en de haal en retourservice was netjes. Op tijd, en respectvol met mijn spullen.

Een schoolvoorbeeld over hoe je productgarantie serieus neemt en je klanten correct behandeld. Veel bedrijven zouden hier leer van kunnen trekken.

Ik ben ontzettend tevreden.

Mike

Opgelicht door samsung bij telefoonreperatie. Na contact met de klantenservice (met Zhe) wordt ik aanvallend aangesproken en neemt samsung geen verantwoordelijkheid. De volgende keer denk ik wel een... Opgelicht door samsung bij telefoonreperatie. Na contact met de klantenservice (met Zhe) wordt ik aanvallend aangesproken en neemt samsung geen verantwoordelijkheid. De volgende keer denk ik wel een 2de keer na om een Samsung telefoon te kopen.

Tony

Slechte zaak, samsung komt met een promotie ( gratis Galaxy Buds Pro ) bij aanschaf van een Samsung Galaxy S21 maar het is 9 weken voorbij en ik heb ze nog steeds niet ontvangen. klantenservies... Slechte zaak, samsung komt met een promotie ( gratis Galaxy Buds Pro ) bij aanschaf van een Samsung Galaxy S21 maar het is 9 weken voorbij en ik heb ze nog steeds niet ontvangen. klantenservies gebeld: maar het wordt mij verteld , ja gewoon geduld hebben. het kan nog paar weken duren.

Ron

Samsung QLEDtv vertoont al na slecht 3 jaar verticale strepen op het scherm, maar valt buiten de garantie. Deze tv aangeschaft omdat de vorige exact hetzelfde probleem had. Geen enkele coulance van... Samsung QLEDtv vertoont al na slecht 3 jaar verticale strepen op het scherm, maar valt buiten de garantie. Deze tv aangeschaft omdat de vorige exact hetzelfde probleem had. Geen enkele coulance van Samsung dus volgende tv van een beter merk met betere garantie.

Pat

Meerdere keren apparaten gehad/ gekocht waar een actie aan vast zat. Nog nooit iets gekregen omdat ze altijd iets verzinnen met codes of zogenaamd iets niet ontvangen hebben waardoor we het actie... Meerdere keren apparaten gehad/ gekocht waar een actie aan vast zat. Nog nooit iets gekregen omdat ze altijd iets verzinnen met codes of zogenaamd iets niet ontvangen hebben waardoor we het actie product niet ontvingen. Telefoons hebben waardeloze update. Maar verder qua apparaten zeer tevreden. Maar wat een belabberde service. Zeer onder peil.