Bram Valkenburg

Leg me alstublieft uit hoe er op een Samsung G11 normaal email verstuurd en ontvangen kan worden? Of is daar een duurder toestel voor nodig? Mijn 3G toestel was goedkoper dan deze maar daar was dat... Leg me alstublieft uit hoe er op een Samsung G11 normaal email verstuurd en ontvangen kan worden? Of is daar een duurder toestel voor nodig? Mijn 3G toestel was goedkoper dan deze maar daar was dat nog op te vinden. Deze G11 is een leuke flipperkast voor de jeugd, maar wat heb ik nodig om als volwassene efficiënt te kunnen communiceren?

Bram Valkenburg

Op deze moderne Sumsung G11 is geen flitser te vinden voor de camera. Een aanfluiting!

Kawesc

Smartphone besteld, vlgs webshop op voorraad, krijg bevestigingsmailmet tekst : Bezorgen - Eerst volgende bezorgdag.
Betaling bij Visa op gereserveerd. Volgende dag betaling uitgevoerd : dus...
Betaling bij Visa op gereserveerd. Volgende dag betaling uitgevoerd : dus levering?? Nee, geen email, zelf contact =gezocht via Whats App levering week 29.

professional

Goed product met zeer slecht service

André

Slechte service tijdens garantie periode

Jacqueline Massij

Wat n geweldige service!!!! Ik begrijp dan ook niks van de negatieve reacties hier. Mijn Note 10 lite deed niet meer opladen. Vrijdags gebeld met de klantenservice (super spontane medewerker aan de... Wat n geweldige service!!!! Ik begrijp dan ook niks van de negatieve reacties hier. Mijn Note 10 lite deed niet meer opladen. Vrijdags gebeld met de klantenservice (super spontane medewerker aan de telefoon gehad) zaterdags is t toestel opgehaald en op dinsdag morgen kreeg ik 'm al gerepareerd terug. Kosteloos, was garantie. Dus toppie , Samsung!

Jesus

Worth customer service ever! 30 days after purchasing a Galaxy S21 Ultra 5G I did not receive the mobile or any update and when contacting customer service they don't know anything and it seems like... Worth customer service ever! 30 days after purchasing a Galaxy S21 Ultra 5G I did not receive the mobile or any update and when contacting customer service they don't know anything and it seems like I will lost the promotion (Google Nest Audio) because I did not receive the mobile yet and they didn't even bother to give a solution. Horrible service

Wilber

Samsung dwingt je na 4 jaar om een nieuwe TV te kopen. In 2017 de toen behoorlijk dure Samsung UE49KS7000 4K Smart TV gekocht met bijhorende apparatuur (HW-K850 Soundbar). De laatste maanden vallen... Samsung dwingt je na 4 jaar om een nieuwe TV te kopen. In 2017 de toen behoorlijk dure Samsung UE49KS7000 4K Smart TV gekocht met bijhorende apparatuur (HW-K850 Soundbar). De laatste maanden vallen steeds meer apps uit en komen er geen updates meer. Inmiddels werkt de door mij veel gebruikte Youtube APP 90% van de keren niet meer en ook RakutenTV app laad niet meer. Eveneens Vimeo en tal van andere apps. Ik vindt dat echt niet kunnen en verre van duurzaam. Ook is de verbinding met de speciaal gekochte Soundbar vaak teleurstellend. Deze kan vaak geen verbinding maken met de TV, ondanks dat beide van hetzelfde merk zijn en met een dure HDMI ARC zijn verbonden. Ook ondersteund de TV geen Dolby Atmos waardoor het Atmos gevoel alleen afkomstig is van een eveneens Samsung 4K Blu-Ray speler. Kortom. Ik ben atm zeer ontevreden over Samsung. Terwijl dat ik altijd 'zweerde' bij het merk. Nu maakt het me alleen maas boos. Samsung en duurzaamheid: No Way!! Teleurgesteld!

Bass

Tv is kapot, moet worden gerepareerd door Servilux zegt Samsung. Om een offerte op te stellen voor het repareren moet je eerst €39,20 betalen voor “alle moeite”

Esther

Prima sevice geleverd binnen de garantie