pateculeer

Samsung moet wifi en bellen met wifi op alle mobiele telefoon verwijderen voor klanten die dit willen omdat deze misbruikt worden door criminelen.

Marjon

Slechte webshop

Marleen

Geen levering wasmachine

Denise

Onbeschrijfelijk slecht

G Martens

Ga met een barst in het glas van mijn horloge naar het servicecentrum in Utrecht. De te verwachten kosten waren 160 euro. Maar dan heb ik wel weer een top horloge terug. Na 15 minuten ging mijn... Ga met een barst in het glas van mijn horloge naar het servicecentrum in Utrecht. De te verwachten kosten waren 160 euro. Maar dan heb ik wel weer een top horloge terug. Na 15 minuten ging mijn samsung telefoon. De klacht was verholpen. De screenprotector met barst had men verwijderd. Het horloge als nieuw en kosten. Mijn rode kop van schaamte en geen 160 euro.

Yelle Thomas

BESTEL NOOIT IETS BIJ DE WEBSHOP!

BESTEL NOOIT IETS BIJ DE WEBSHOP!

Op 11/07/2021 plaats ik een bestelling voor een koelkast (RB38T705CB1). Je kan makkelijk zelf een levermoment kiezen. Ik kies vandaag (23/07/2021) in de namiddag.

De afgelopen 12 dagen blijft de orderstatus echter staan op ‘order voorbereiden’. Er loopt dus blijkbaar iets mis - wat kan gebeuren bij een aankoop online. Dan bel ik maar naar de klantenservice om extra informatie in te winnen. Daar zeggen ze ‘vanaf nu is het de verantwoordelijkheid van de bezorger, die kan morgen leveren of binnen enkele weken’. Ze proberen me direct af te wimpelen en weigeren me verdere informatie te bezorgen. Ze willen zelfs niet de bezorgdienst contacteren. Ik vraag wat ik nog kan doen en het blijft stil aan de lijn. Dan antwoorden ze maar dat ik later nog eens naar die nummer kan bellen, maar dat ze me geen extra info kunnen geven. Kortom, je belandt in een straatje zonder einde!

Samsung weigert om de bestelling correct uit te voeren! Zij hebben hun geld, ik heb helaas niet mijn bestelde goederen. Maar dat vinden zij geen probleem!

Theodora

Ik ben, tot nu toe, blij met de producten die ik van Samsung heb. Maar... ik heb in mei een smartwatch gekocht met cashback. Mijn cashback zou binnen 6 weken teruggestort worden. Echter na 7 weken... Ik ben, tot nu toe, blij met de producten die ik van Samsung heb. Maar... ik heb in mei een smartwatch gekocht met cashback. Mijn cashback zou binnen 6 weken teruggestort worden. Echter na 7 weken de klantenservice gebeld, die bevestigde dat de aanvraag 2 dagen naar indienen geaccepteerd was en dat het geld onderweg is maar dat ze niet kon zeggen hoe lang het nog ging duren. Ik ben nu weer 2 weken verder dus in totaal al 9 weken aan het wachten en nog steeds géén cashback. Samsung komt hun belofte dus niet na, wat héél slecht is voor zo'n, toch wel groots, bedrijf! Samsung Nederland is op dat gebied dus helaas niet geloofwaardig.

X. Bakker

Smartphone besteld, site belooft dat het 'op voorraad' is en de volgende werkdag geleverd zal worden. Al 3 dagen Niets!
Je kunt niet bellen, wel appen en krijgt dan een antwoord waar je niks...
Je kunt niet bellen, wel appen en krijgt dan een antwoord waar je niks aan hebt: er zijn er 18 besteld maar het is niet zeker of de jouwe erbij zit...
En als ik dit alles zo lees heb ik er weinig fidusie in. Wilde dat ik dit eerder gelezen had! Zijn er ook positieve ervaringen?

C.

2 telefoons besteld welke de volgende dag bezorgd zouden worden. Na anderhalve week wachten heb ik zelf meerdere malen contact op moeten nemen met Samsung om uiteindelijk te horen dat de telefoons... 2 telefoons besteld welke de volgende dag bezorgd zouden worden. Na anderhalve week wachten heb ik zelf meerdere malen contact op moeten nemen met Samsung om uiteindelijk te horen dat de telefoons niet op voorraad waren (website gaf ten tijde van bestelling aan dat ze op voorraad waren).
Gekozen om de bestelling te annuleren, dit heb ik 2 maal telefonisch doorgegeven, krijg ik een bevestiging van mijn annulering van 1 van de 2 telefoons en krijg dus ook maar van 1 telefoon het geld terug volgens de mail....
Heb tot nu toe nog geen geld terug mogen ontvangen, maar ik heb mijn annulering wel nogmaals formeel per brief verzonden.
Waardeloze service...