J.M

18 november via samsung online een tv besteld, nu 3 dagen later is dezelfde tv €50 goedkoper. Dit eerder meegemaakt bij een gewone winkel en daar het prijsverschil teruggekregen. Bij samsung geven... 18 november via samsung online een tv besteld, nu 3 dagen later is dezelfde tv €50 goedkoper. Dit eerder meegemaakt bij een gewone winkel en daar het prijsverschil teruggekregen. Bij samsung geven ze het verschil niet terug. Laatste keer dat ik iets online heb besteld bij samsung voortaan weer de aankoop doen bij een gewone winkel. Klantvriendelijkheid is bij samsung ver te zoeken helaas

Allard

Tijdens de introductie van de Samsung Fold1 is dit zeer experimentele toestel door de pers met de grond gelijk gemaakt.

Toch heb ik 1 1/2 jaar geleden een Fold2 gekocht, ik heb dat gedaan...

Toch heb ik 1 1/2 jaar geleden een Fold2 gekocht, ik heb dat gedaan omdat Samsung in verband met het zeer experimentele karakter 2 jaar garantie gaf en durfde ik het daarom aan.

Het was een fantastisch toestel maar na openvouwen vorige week begon het te haperen en in een dag tijd deed de helft vh scherm niets meer. Het toestel is niet (NIET) gevallen en het scherm vertoont geen (GEEN) scheuren. Dynafix/Samsung stuurt mail dat alles te wijten is aan het beeldscherm dus geen garantie... reparatiekosten: 997,52 euro! Terugkopen van het toestel was 30 euro, toestel terug bleek geheel leeg (hard reset) en onbruikbaar

Ik vind de reaktie van Dynafix erg klein en ik vermoed dat aan de achterkant van het scherm iets is foutgegaan.

Naar Samsung mailen kan niet en ook een negatieve review wordt wel geaccepteerd maar niet geplaatst!!

Dit was mijn laatste samsung.

E Heuperman

Mobiel besteld dag van levering vertraagd 2x 3x helaas er was iets gebeurd levering kon niet doorgaan komt nieuwe afspraak 2 dagen wachten niets dan maar annuleren heel veel appjes bevestiging... Mobiel besteld dag van levering vertraagd 2x 3x helaas er was iets gebeurd levering kon niet doorgaan komt nieuwe afspraak 2 dagen wachten niets dan maar annuleren heel veel appjes bevestiging annulering en nu sturen zij na drie weken wel een telefoon en geen geld terug dus gaat deze telefoon retour en schakel ik maar een advocaat in om 259,- euro terug te krijgen.
bestel niet bij samsung als er iets mis gaat gaat het goed mis

Jolanda Snijders

Slechtste klantenservice ooit

Anton van Leeuwen

Ik belde om een technische specificatie over mijn televisie te achterhalen. Ik had het antwoord eigenlijk al gevonden online maar wou graag bevestiging. Ging om het koppelen van een controller met... Ik belde om een technische specificatie over mijn televisie te achterhalen. Ik had het antwoord eigenlijk al gevonden online maar wou graag bevestiging. Ging om het koppelen van een controller met Steamlink. Kreeg van de klantenservice te horen dat je helemaal geen controller aan kan sluiten op de televisie. En dat was na 10 minuten wachten en navragen bij hun 'specialist'.
Kreeg letterlijk te horen dat ik er ondertussen al meer van leek te weten dan zij zelf.
Belachelijk en uitermate teleurstellend. Heeft helemaal geen zin gehad om te bellen, totale tijdverspilling.

Mark

Waardeloos! Medewerkers beheersen de Nederlandse taal niet, denken niet oplossingsgericht mee en komen hun afspraken totaal niet na! Al sinds mei ben ik in afwachting op mijn buds en al maanden... Waardeloos! Medewerkers beheersen de Nederlandse taal niet, denken niet oplossingsgericht mee en komen hun afspraken totaal niet na! Al sinds mei ben ik in afwachting op mijn buds en al maanden wordt ik zoet gehouden met de mededeling; "nee meneer, deze komen zo spoedig mogelijk uw kant op"... Samsung; neem goed personeel aan!! Wen you pay whit peanuts, you get monkeys!!!

Richard kraanen

De klantenservice is onbekwaam, slecht opgeleid en, zelfs na een aantal telefoongesprekken en foutieve emails, niet in staat om tot logische en passende oplossingen te komen. Prutsers!!!

Mark van Ginneken

Wat een ongelooflijke waardeloze klantenservice, je word van het kastje naar de muur gestuurd en niet teruggebeld over problemen en klachten. Voor een merk als Samsung is dit zeer zeer slecht te... Wat een ongelooflijke waardeloze klantenservice, je word van het kastje naar de muur gestuurd en niet teruggebeld over problemen en klachten. Voor een merk als Samsung is dit zeer zeer slecht te noemen en ik zou hiervoor nooit meer iets van Samsung kopen.

Peter

Op het eerste oog prima response bij het melden van een defecte wasmachine. Reparatie zou toch wat duurder worden. Krijg een kortingscode als loyale klant. Prima, wekte vertrouwen. Ga je naar de... Op het eerste oog prima response bij het melden van een defecte wasmachine. Reparatie zou toch wat duurder worden. Krijg een kortingscode als loyale klant. Prima, wekte vertrouwen. Ga je naar de e-shop, de korting is behoorlijk tussen 15-20%. We bestellen een nieuwe machine op vrijdag. Zondag leveren kan. Zondag krijg ik bericht dat de levering is uitgesteld. Maandag nieuwe afspraak kunnen maken voor dinsdag. Krijg dinsdag te via mail, weer levering uitgesteld. Blijkt dat ze machines helemaal niet op voorraad hebben. Iedere zich zelf respecterende webshop houd zijn voorraad bij en geeft aan wat de mogelijke levertijd is. SAMSUNG NIET. Order geannuleerd en nu gewoon in de winkel een machine gekocht :(