particulier

19 foutrapporten gestuurd naar members 2x horloge watch4 naar reparateur die enkelt de software update
Probleem Kan geen bloedruk meten omdat het horloge niet kan kalibreren
heb er 2 maar...
Probleem Kan geen bloedruk meten omdat het horloge niet kan kalibreren
heb er 2 maar wil ze inleveren.
Ontvang een Wireless Powerbank bij aankoop van een Galaxy Watch4 of Galaxy Watch4 Classic” met registratienummer NLD6189937YHRRM is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EB-U3300 te versturen naar het opgegeven adres.

Nog steeds niet ontvangen zijn niet op voorraad

S. S.

November retour gestuurd in maart geld ontvangen

fernando

After much review I bought earbuds pro, after trying them for about a months (a few times/not daily) i realized that the noise canceling is a gimic and does not work tat well.. also the buds keep on... After much review I bought earbuds pro, after trying them for about a months (a few times/not daily) i realized that the noise canceling is a gimic and does not work tat well.. also the buds keep on falling out of my ear and i have tried all the rubbers. Soi contacted Samsung support, initially they promised me somethings that would keep them in my ears, this never arrived, after many times of asking the status of it i gave up and asked if i could just send them back for a financial restitution as i cannot wear them,, at which point they said too much time has passed and that was it.. super disappointing experience, i have many samsung electronics and had expected better from their customer support.. my loyalty to this brad is fading. and to anyone don't buy this earbuds they are substandard.

Moes

Slechtste service ooit, maar als je opzoek gaat naar reviews dan zie je wel wat ik bedoel. Ik heb alles van Samsung, telefoon, televisie, tablet, wasmachine. Alles bij mij thuis is van Samsung.... Slechtste service ooit, maar als je opzoek gaat naar reviews dan zie je wel wat ik bedoel. Ik heb alles van Samsung, telefoon, televisie, tablet, wasmachine. Alles bij mij thuis is van Samsung. Vanaf vandaag komt er nooit meer iets bij mij in huis van Samsung en ik zal Samsung ook bij iedereen afraden. Een hoop geld betalen en dan geen service krijgen. Mijn telefoon is na een update op zwart scherm gegaan, afspraak gemaakt omdat de telefoon nog geen jaar oud is om hem te laten maken. Maar wat een Shit service, als je daar dan over belt wordt de hoorn erop gegooid. Verkopers hebben ze bij Samsung wel, maar mensen die verstand van electronika hebben zijn ver te zoeken. In discussie willen gaan met de klant? In plaats van met een oplossing komen. Ik ben bij deze spontaan genezen van het Samsung syndroom.

C.

Werkelijk de slechste service die ik in tijden mee heb gemaakt van A tot Z. Je moet overal om de 2 dagen achteraan en dan nog word het niet geregeld.
Betaling bij klarna zou geannuleerd en...
Betaling bij klarna zou geannuleerd en teruggestort worden. N 1,5 week van het kastje naar de muur gestuurd te worden voor een retourbevestiging nog niet eens een registratie van retour.

Mocht het retour eind van de week niet rond zijn neem ik per direct juridische stappen.
Ook raad ik sterk af iets te bestellen op de webshop. Ongelooflijk slechte en onduidelijke service vol met leugens.

El Bachraoui

Zeer slecht service

Kokshoorn

Als gebruiker van meerdere Samsung apparaten besloot ik om als aanvulling hierop een 32” Full HD 32T5300 smart tv (2020) op 25 februari jl. aan te schaffen bij de Samsung webshop. Nog even op... Als gebruiker van meerdere Samsung apparaten besloot ik om als aanvulling hierop een 32” Full HD 32T5300 smart tv (2020) op 25 februari jl. aan te schaffen bij de Samsung webshop. Nog even op voorhand gevraagd naar de doorlooptijd in levering (week) maar was akkoord.
Op 1 maart wordt de bestelling geleverd.
Bij het opmaken van de doos blijkt er een gat zelf bijna doorboord te zitten in het beeldscherm! Hoe kan dit nu? Doos is afgeschermd. Bij het omdraaien van de doos zag ik de oorzaak. Aan de buitenkant was de doos geheel doorboord. Daar denk je toch niet aan bij aannemen….. Moet wel zeggen in voortschrijdend inzicht dat de bezorger de doos opmerkelijk afleverde. Het gat in de doos zat aan zijn kant en de doos werd ook in de breedte bezorgd wat iets ongemakkelijk aanpakken was. Maar goed, dader onbekend. Meteen Samsung gebeld en situatie uitgelegd.
Vervelend en we gaan dit oplossen voor u. Kreeg ook meteen dezelfde dag een mail voor omruilen. Toen werd het stil. Paar dagen gewacht en weer gebeld naar de status.
Helaas begon het circus waarbij iedere contactpersoon van Samsung weer een andere verklaring aangaf. Het is onderweg, er wordt contact opgenomen voor afspraak, we hebben een verkeerd contact, we hebben het verkeerde nummer gebeld, we zijn er mee bezig en is nu snel geregeld en een paar die ik even zo niet meer weet. Telkens ook weer aandringen op reparatie en dat wil ik niet. Nieuw gekocht, niet gebruikt, defect geleverd. Er is recht op een nieuw toestel. De laatste actie was we komen het toestel halen en ja, u krijgt een nieuwe. Bezorger aan deur zonder toestel. We komen u toestel halen voor reparatie. Ongelooflijk.
Toen was ik er klaar mee! Wat een consumentenbedrog. Niet serieus genomen, aan het lijntje houden en traineren. TV staat hier nu opgeslagen in afwachting van de nu gestuurde aanmaning en aangetekende brieven via rechtsbijstand. Wat jammer dat een feest aankoop zo teleurstellend kan uitpakken.

Twee belangrijke leermomenten. Check bij afgifte van bezorger de doos of zelfs mogelijk het apparaat en de allerbelangrijkste; koop nooit meer iets via de Samsung website! De grotere webshops hebben topservice waar ik in het verleden bij aandachtspunten dit altijd adequaat werd opgelost.

A Boesten

Onverstaanbare communicatie en geen begrip voor het probleem

Nicole Mengede van Dongen

Hele slechte service,producten worden geleverd in een ander tijdvak dan gepland. Op 1 product ben ik al twee weken aan het wachten maar heb ik inmiddels geannuleerd, vervolgens bij bol.com besteld... Hele slechte service,producten worden geleverd in een ander tijdvak dan gepland. Op 1 product ben ik al twee weken aan het wachten maar heb ik inmiddels geannuleerd, vervolgens bij bol.com besteld en de dag erop binnen. Slechte communicatie want je moet zelf overal achter aan en het enige wat ze zeggen is, we snappen u mevrouw. Vandaag weer gebeld en kreeg nu te horen dat het nog wel eens een vijf weken zou kunnen duren voordat ik mijn geld terug krijg, serieus. Ik kan niet begrijpen dat zo'n groot bedrijf zo met klanten omgaat. Dit is maar een korte versie want voor het hele verhaal zou ik een dag kwijt zijn. Ik hoop dat de kwaliteit van de wasmachine en droger beter is dan hun service want heb er geen vertrouwen meer in. Zit al weken op mijn geld te wachten maar schijnbaar is dat bij hun een heel ingewikkeld proces.

Jade

Na 8 maanden nog steeds geen frame lijst