KampstrA

Heel slecht.Voor het nog steeds niet geleverde horloge bandjes bij aankoop van een Watch 5. Wacht nu al 5 maand, na alles ingevuld te hebben, en goedkeuring heb gekregen van samsung. Nee, als er... Heel slecht.Voor het nog steeds niet geleverde horloge bandjes bij aankoop van een Watch 5. Wacht nu al 5 maand, na alles ingevuld te hebben, en goedkeuring heb gekregen van samsung. Nee, als er geadverteerd wordt met gratis artikel of cashback niet overgaan tot koop

m.eyer

Slechte service !!! komen hun afspraken niet na.

Samsung

Samsung 'The Frame' tv

heijdra

ZEER SLECHT. Van het kastje naar de volgende muur. Elke keer is het of ze hebben niet alle gegevens, of het is dat het geregistreerd is en in behandeling is. Dit duurt dan weer minimaal 3 weken,... ZEER SLECHT. Van het kastje naar de volgende muur. Elke keer is het of ze hebben niet alle gegevens, of het is dat het geregistreerd is en in behandeling is. Dit duurt dan weer minimaal 3 weken, waarna er niets is besloten omdat ze niet alles binnen hebben. Begint het verhaal dus weer opnieuw. Te triest voor woorden en zeer ZIELIG.

Yana

Mijn bestelling zit al 2 weken vast en de klantendienst neemt tegenwoordig de telefoon niet meer op en hun whatsapp team antwoordt na een tijd ook niet meer. Aan de telefoon spreken ze superstil en... Mijn bestelling zit al 2 weken vast en de klantendienst neemt tegenwoordig de telefoon niet meer op en hun whatsapp team antwoordt na een tijd ook niet meer. Aan de telefoon spreken ze superstil en zetten ze me in wacht terwijl ik het probleem zelf nog niet heb kunnen uitleggen. De persoon aan de telefoon leek me ook niet te begrijpen. Heel vreemd en zeker de slechtste ervaring die ik ooit met een klantendienst heb gehad.

Tom

Net met een chagrijnige mevrouw van Samsung klantenservice gebeld.
Liet mij niet uitpraten en werd zelfs boos terwijl ik netjes beleefd heb gebleven.
Een oplossing/advies had ze ook niet....
Net met een chagrijnige mevrouw van Samsung klantenservice gebeld.
Een oplossing/advies had ze ook niet. Waardeloze klantenservice (en de vrouw ook).

Thijs

Slechtste klantenservice EVER!!! BIZAR

RTX

Zeer slechte afspraken over levering

John

Ik heb nog nooit zulke slechte service mee gemaakt te triest voor woorden

Jack

Communicatie een 1