Samsung

Zeer slechte service. Bij het kopen van een nieuwe koelkast mag je altijd aan de verkoper de oude koelkast meegeven voor recycling. Dit is wettelijk bepaald én aangegeven op de website van... Zeer slechte service. Bij het kopen van een nieuwe koelkast mag je altijd aan de verkoper de oude koelkast meegeven voor recycling. Dit is wettelijk bepaald én aangegeven op de website van Samsung...
Wil je dit daadwerkelijk doen, dan krabbelen ze terug en nemen zij alleen nog apparaten van eigen merk aan

Kees

Zeeeer slechte service!

Dick

Samsung is een malafide bedrijf , mensen wees wijs en koop hier niks . Het zijn stelende en liegende oplichters

TimoDelforterie

BELACHELIJKE Samsung service!

Lukas

Terrible service. Waiting for mobile more then one month even that Samsung has 50 millions devices in overstock. Pay a lot but not get any service. Better buy some other brand! Worst service in the... Terrible service. Waiting for mobile more then one month even that Samsung has 50 millions devices in overstock. Pay a lot but not get any service. Better buy some other brand! Worst service in the Europe.

Dick Rommen

Via webshop van Samsung tv gekocht word kapot geleverd zou omgeruild worden maar is niet meer op voorraad wacht nu al 15 dagen op mijn geld bel en mail iedere dag maar aan de telefoon word je... Via webshop van Samsung tv gekocht word kapot geleverd zou omgeruild worden maar is niet meer op voorraad wacht nu al 15 dagen op mijn geld bel en mail iedere dag maar aan de telefoon word je uitgelachen en de Hoorn erop gegooid service kennen ze bij dit bedrijf niet🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮mensen wees wijs koop niks bij deze webshop

Gert-Jan Nabuurs

Ik bezit sinds september 2021 een Z Flip 3 5G, Ordernummer: NL210912-25828408.
Ik bezit sinds september 2021 een Z Flip 3 5G, Ordernummer: NL210912-25828408.
Begin januari, dus iets meer dan 3 maanden later, heb ik het toestel onder garantie terug gestuurd omdat het scherm bij de vouw aan de linkzijde loslaat: Reparatienummer: iRMADRSA17422707.

Nu zijn we een kleine 5 maanden verder en wederom hetzelfde probleem, deze keer zelfs erger want nu begint het scherm ook los te laten naar beneden toe vanuit de vouw.
Dus ik heb zojuist wederom een reparatie onder garantie aangemeld omdat er geen andere mogelijkheden zijn.
Maar eigenlijk kom ik tot de conclusie dat dit dus de 2de keer is dat dit probleem voorkomt terwijl ik het toestel nog maar een kleine 9 maanden in bezit heb.
Dit lijkt me dus iets structureels en eerlijk gezegd heb ik simpel geen vertrouwen meer in het toestel.

Ik zou dan ook graag een andere/gepaste oplossing zien i.p.v. het toestel wederom repareren... want is vrees dat dit uitstel is voor een 3de keer aangezien het me een structureel probleem lijkt.

Heb dit via de 'klantenservice' kenbaar gemaakt en die komen niet verder dan:
'Voor een oplossing dien je opnieuw een reparatie afspraak te maken.'
Hierop heb ik (wederom) aangegeven dat het me een structureel probleem lijkt en dat ik geen vertrouwen meer heb in het toestel.
Hun reactie hierop:
'Als er een structureel probleem is, dan zullen daar passende maatregelen voor genomen worden. Daarvoor moet je het toestel wel eerst aanmelden.'
Dus aangemeld en opgestuurd en weer terug gekregen met een nieuw scherm, maar verder geen passende maatregelen zoals beloofd.
Het zal nu wel weer een aantal maanden goed gaan uiteraard, maar nogmaals gezien het feit dat het scherm in 9 maanden al 2x hetzelfde probleem heeft gehad heb ik er geen vertrouwen in dat dit zo blijft.

Van der Veen

Super slechte televisies, zeer slechte service. Ik heb in 8 jaar tijd 3 samsung televisies gehad..alle 3 na 2 jaar en 9 maanden kapot. Of beeldscherm doet het niet meer of geluid is weg..gebeld met... Super slechte televisies, zeer slechte service. Ik heb in 8 jaar tijd 3 samsung televisies gehad..alle 3 na 2 jaar en 9 maanden kapot. Of beeldscherm doet het niet meer of geluid is weg..gebeld met samsung willen geen oplossing bieden..alleen een kortingsbon maar van hoeveel € wist mevrouw aan de telefoon niet..of reparatie wat mij weer € zou kosten. Dus mensen koop NOOIT geen samsung tv!

particulier

19 foutrapporten gestuurd naar members 2x horloge watch4 naar reparateur die enkelt de software update
Probleem Kan geen bloedruk meten omdat het horloge niet kan kalibreren
heb er 2 maar...
Probleem Kan geen bloedruk meten omdat het horloge niet kan kalibreren
heb er 2 maar wil ze inleveren.
Ontvang een Wireless Powerbank bij aankoop van een Galaxy Watch4 of Galaxy Watch4 Classic” met registratienummer NLD6189937YHRRM is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EB-U3300 te versturen naar het opgegeven adres.

Nog steeds niet ontvangen zijn niet op voorraad

S. S.

November retour gestuurd in maart geld ontvangen