Barbara van Dongen

Een fijn verblijf in een mooi, schoon huisje en met hele gastvrije medewerkers. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Onze algehele ervaring was goed. In het huisje misten we bestek. De bedden lagen heerlijk.
De keuken m.n. de magnetron was niet schoon.
We vonden het vervelend dat veel personeel alleen...
De keuken m.n. de magnetron was niet schoon.
We vonden het vervelend dat veel personeel alleen Engels sprak.

We waren zeer tevreden over ons verblijf! 2 puntjes: de heren die het gras kwam maaien deden dit zonder een woord te wisselen, gooiden het meubilair en speelgoed aan de kant en gingen aan de slag.... We waren zeer tevreden over ons verblijf! 2 puntjes: de heren die het gras kwam maaien deden dit zonder een woord te wisselen, gooiden het meubilair en speelgoed aan de kant en gingen aan de slag.
Verder was te weinig personeel in het restaurant, het duurde te lang en de mensen die er waren, waren merkbaar niet ervaren.
Maar dat heeft overal de pret niet mogen drukken!

Cynthia van Mierle

Al jaren op rij komen wij naar Roompot in Kamperland voor de meivakantie van de kids. Eerder altijd bij beach resort, nu zijn we van mening veranderd en vanaf nu dus Banjaard.

J.M. Gerding

Het huisje is te klein en krap voor 8 personen. De slaapkamer beneden is veel te klein voor senioren. Wij zijn met 6 personen. Dat ging net. Ik kon zelf niet met de rollator in de slaapkamer komen,... Het huisje is te klein en krap voor 8 personen. De slaapkamer beneden is veel te klein voor senioren. Wij zijn met 6 personen. Dat ging net. Ik kon zelf niet met de rollator in de slaapkamer komen, laat staan in de douche. Dat vonden wij erg jammer. Als we dat hadden geweten, had ik een ander huisje genomen. Op de foto’s leek het erg ruim. Maar ja de foto’s kunnen afwijken per huisje. De mensen zijn erg vriendelijk en gastvrij. Daar ligt het niet aan. Volgende keer bel ik wel met een werknemer en stel eerst mijn vragen over de ruimte binnen.

Milan Ridderikhof

Heerlijk park, je komt er echt tot rust

Michelle vd Wel

Heerlijke midweek gehad. Met vriendelijk personeel! Helpt snel en vriendelijk als er iets is!

Als uitvalsbasis om Zeeland te ontdekken is het prima. De chalet was echt niet fris. Schimmel op de plinten in de slaapkamer.
Verder prima al zijn deze chalets wel aan een opknapbeurt toe.

Eveline Oostendorp-Potjewijd

De ligging is top. Het park is groot genoeg en ziet er erg netjes uit. Personeel is vriendelijk en werkt erg hard. Chalet zag er goed uit ene eg was zelfs netflix mogelijk, alleen de bedden waren... De ligging is top. Het park is groot genoeg en ziet er erg netjes uit. Personeel is vriendelijk en werkt erg hard. Chalet zag er goed uit ene eg was zelfs netflix mogelijk, alleen de bedden waren doorgelegen. Top vakantie gehad!

Hele fijne vakantie gehad! Met de ligging vlakbij het strand en uitgebreide voorzieningen is dit echt een aanrader! Genoten!