J.P.L. Pals

Een mooi en ruimtelijk park ziet er verzorgd uit.

We hebben erg genoten. Als er nog een koffietentje was geweest, hadden we een 10 gegeven.

Denise De Jong

Hele fijne vakantie gehad, de kinderen hebben heel erg genoten dus wij als ouders ook.
Binnen zou fijn zijn als het iets groter was (het klimgedeelte) maar verder heel fijn.
Schoonmaak...
Schoonmaak van het huisje zou wel beter kunnen, hoop spinnenwebben.

Joyce Venix

Heerlijk die nieuwe huisjes.
Zwembad is wel aan verbetering toe

Goed geregeld. Schoon, rustig. Allemaal vriendelijke medewerkers.

Ik vond deze week juist wat ik nodig had, een rustig plekje in een mooie omgeving, uiterst geschikt voor mooie wandelingen en fietstochtjes en als bonus het strand.
Het was er allemaal en ik...
Het was er allemaal en ik kom zeer graag terug om er nog meer van te genieten.
De blonde dame in de supermarkt die altijd open was voor een praatje, je bent een topper, thanks

Brenda van Ballegooijen

Heel leuk park, zeker met jonge kinderen.

Wij hebben het fijn gehad.
Het nieuwere gedeelte ziet er verzorgd uit.
Het ‘centrum’ nodigt niet uit om er naar binnen te gaan.
De entree schrikt af. Geen uitnodiging van hier is het...
Wij hebben het fijn gehad.
Het nieuwere gedeelte ziet er verzorgd uit.
Het ‘centrum’ nodigt niet uit om er naar binnen te gaan.
De entree schrikt af. Geen uitnodiging van hier is het leuk!
Geen gezelligheid. Ook de sporthal met tafeltennis tafel. Het is allemaal weinig uitnodigend en ‘vrolijk’.

Elze Veldhuis

Mooie ligging

Zoals altijd hadden wij het heerlijk hier. Een grote tekortkoming is de afwezigheid van verduisteringsgordijnen in de slaapkamers. De buitenlampen zijn ontzettend hinderlijk,.