Cynthia Bennett

Hele fijne midweek gehad met onze 2 honden. Heerlijk bijgekomen van een drukke tijd!

Sanne Teeuwen

We hebben een midweek genoten van de sfeer, fijn 6 persoons huisje met geweldige ligging. Speeltuin voor de deur, dichtbij de haven, supermarkt en zwembad!

Op korte afstand naar het...

Op korte afstand naar het toeristische deel van Volendam en met gemak neem je de bus onderaan de straat naar Amsterdam.
Echt een topweek gehad!

Sanne Rienstra

Ik vond deze vakantie heel leuk , de bediening kan iets sneller duurde soms heel lang voordat je geholpen werd ook binnen.
Zwembad erg druk en klein
Wel hele leuke buiten speeltuin voor de...
Zwembad erg druk en klein
Wel hele leuke buiten speeltuin voor de kindjes
De accommodatie was super sfeer en inrichting top ook schoon.
Ik ga hier zeker terug komen top

N Hassing

Dichtbij het strand en leuke steden, groot opgezet park met leuk zwembad

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer geweest en vinden het heerlijk hier! Het park voelt als thuis, we komen snel weer terug 😊

M. Kreemers

Fijn park. huisje voor 10 personen was ruim genoeg. rustig en veel groen. een klein nadeel: in de binnenspeeltuin moet je voor alle apparaten 1 of 2 euro extra betalen. is het een idee om met munten... Fijn park. huisje voor 10 personen was ruim genoeg. rustig en veel groen. een klein nadeel: in de binnenspeeltuin moet je voor alle apparaten 1 of 2 euro extra betalen. is het een idee om met munten te werken, bv 10 voor 5 euro. ik denk dat er dan veel meer gebruik van wordt gemaakt. nu gaan maar weinig mensen hier extra voor betalen omdat kinderen niet 1 keer maar meerdere keren willen spelen op een apparaat.
verder een hele fijne midweek gehad

Sabine

Mooie ligging vlak bij zee, leuk opgezet park, rust.

Martijn van Spaendonck

Perfect voor kinderen. Zeer uitgebreid, comfortabel en veelzijdig. Enige puntjes van verbetering zouden zijn:

- Bedlinnen inclusief (dat is een beetje gierig/karig, zeker bij alleen maar...

- Bedlinnen inclusief (dat is een beetje gierig/karig, zeker bij alleen maar éénpersoonsbedden)
- Iets meer aankleding/gezelligheid in het huisje, vooral de slaapkamers. Klein schilderijtje en decoratietje hier en daar doet al wonderen. Nu is het vooral functioneel.
- Meer gewone speeltuintjes/speelmogelijkheden buiten. Die op het strandje is top, maar ook verspreid over het park. De glijbanen bij het terras waren leuk, maar die zijn nu weg. Wat er voor in de plaats was, wekte zo te zien weinig interesse bij de kinderen op het park.

Ondanks deze puntjes toch een 10 voor het geheel!

Teunie Wagenaar

Rust. we hebben het huisje de wijde blik 25 jaar geleden ontdekt.en zijn er vele malen geweest.nu is het van Roompot. maar nog net zo aantrekkelijk. hele fijne dagen gehad.

We hadden een eenvoudige bungalow en deze was redelijk schoon. De locatie van de bungalow was geweldig en de kajak erbij maakte het af! Wel zijn de wegen erg slecht met veel kuilen, dus oppassen met... We hadden een eenvoudige bungalow en deze was redelijk schoon. De locatie van de bungalow was geweldig en de kajak erbij maakte het af! Wel zijn de wegen erg slecht met veel kuilen, dus oppassen met auto en fiets. Het groen en water op het park geeft het een echte vakantie uitstraling en er is genoeg vertier op het park, maar zeker ook daarbuiten. We hebben genoten van een heerlijke vakantie.