B.J. van Tienhoven

Wij vonden het een prima lokatie en mooi verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Wij zaten in een waterlodge aan het water, heerlijk rustig en gezellig aan het water en direct achter ons de speeltuin! Een aanrader. De speeltuin is gloednieuw, er komen wel veel kinderen van... Wij zaten in een waterlodge aan het water, heerlijk rustig en gezellig aan het water en direct achter ons de speeltuin! Een aanrader. De speeltuin is gloednieuw, er komen wel veel kinderen van buitenaf, die niet op het park in een huisje zitten. Je voelt je in het restaurant verplicht een consumptie te nuttigen als je gebruik maakt van de binnenspeeltuin. Dit voelde een beetje vreemd als gast van Roompot.
In de omgeving liggen leuke speeltuinen in het bos, verder is er niet veel te doen. Er is ook een leuk dierenpark Zie zoo.
Minpunten van het huisje: geen plastic afval scheiding, geen nachtkastjes en nachtlampjes.

Matthijs

Rustig park in de maand april.

De uitstraling van het park is erg goed. Het verblijf was dik in orde.

J.P.L. Pals

Een mooi en ruimtelijk park ziet er verzorgd uit.

We hebben erg genoten. Als er nog een koffietentje was geweest, hadden we een 10 gegeven.

Denise De Jong

Hele fijne vakantie gehad, de kinderen hebben heel erg genoten dus wij als ouders ook.
Binnen zou fijn zijn als het iets groter was (het klimgedeelte) maar verder heel fijn.
Schoonmaak...
Schoonmaak van het huisje zou wel beter kunnen, hoop spinnenwebben.

Joyce Venix

Heerlijk die nieuwe huisjes.
Zwembad is wel aan verbetering toe

Goed geregeld. Schoon, rustig. Allemaal vriendelijke medewerkers.