Heel prettig verblijf in een fijne accommodatie

Mooie locatie. Huisje waar alles aanwezig was.

Nieuwe bungalow, schoon, harde matrassen, gasvrij koken, dubbel glas, dichtbij Geldrop en Eindhoven. Wandelpaden waren goed onderhouden en ik heb lekker kunnen hardlopen. Prima vermaakt in het... Nieuwe bungalow, schoon, harde matrassen, gasvrij koken, dubbel glas, dichtbij Geldrop en Eindhoven. Wandelpaden waren goed onderhouden en ik heb lekker kunnen hardlopen. Prima vermaakt in het vakantiepark.

Mooie en rustige omgeving op het park

Mooi park, alleen jammer dat er in de meivakantie (zuiden) alleen maar knutselclup was. Geen wandklimmen of boogschieten. Voor de iets oudere kinderen was er nu niets te doen

Benjamin Van der Veen

Fijn park, heerlijk genoten met ons gezin

De huisjes mogen wel een opknapbeurt krijgen. de Tv mag wel vernieuwd worden en de bedden + de douche

Leuk, relaxt verblijf in een prachtige accomodatie!

Gerard Hartman

We zijn al vele malen op het park geweest en gebruikt gemaakt van de aangepaste woning voor 2 persenen.
Perfect voor ons. Ook erg handig is de vooraf toegestuurde key-card. Super. We hebben weer genoten.