Prima en netjes bungalowpark. Beetje verouderd in sommige punten. Alles is ook schoon. Verbeterpunten:

Badkamer kijk je wat groezelig op doordat de voegen van de vloer vies en verouderd zijn. Kan een frissere uitstraling zijn.

Er staat in de informatiefolders dat het een autoluw park is met strenge slagboomtijden. Nu was het allebei net niks. Regel of fatsoendelijke parkeerplaatsen per huisje (niet dat de auto van de buren voor jouw deur staat etc.) of houdt de slagboomtijden daadwerkelijk aan en deel boetes/waarschuwingen uit wanneer er na sluitingstijd van de slagboom nog auto’s overal verdeeld in het park staan. Nu wordt er gecommuniceerd dat de auto enkel voor laden en lossen op het park mogen, maar staan er op de meest random en lompe plekken auto’s geparkeerd.

Willem Jan

Jammer dat het huisje erg vies was. Achteraf hadden we direct om actie moeten vragen. Omdat we al alles in het huisje hadden gezet hebben we gezegd dat we het zelf wel wat zouden schoonmaken. Er zou... Jammer dat het huisje erg vies was. Achteraf hadden we direct om actie moeten vragen. Omdat we al alles in het huisje hadden gezet hebben we gezegd dat we het zelf wel wat zouden schoonmaken. Er zou op teruggekomen worden. Pas bij de derde keer het het servicepoint werden we adequaat geholpen

Gerda De Bruin

We hebben een fijne midweek gehad, ondanks invaliditeit van mn man.

Marco Sanders

Erg fijn huisje en park. Tegels bij huisje wat gebrekkig, tuin was ook wat slecht onderhouden, maar kan aan het vroege voorjaar liggen.

Een fijn verblijf gehad in het 6-persoon huisje. Van alle gemakken voorzien en een perfecte ligging t.a.v. het strand! Schoonmaak zijn wat kleine puntjes van verbetering, maar verder niets anders... Een fijn verblijf gehad in het 6-persoon huisje. Van alle gemakken voorzien en een perfecte ligging t.a.v. het strand! Schoonmaak zijn wat kleine puntjes van verbetering, maar verder niets anders dan positief.

Hans van Beerendonk

Erg mooi en fijn park
Mooi huisje met te kleine koelkast voor 9 volwassenen
Erg mooi en fijn park
Mooi huisje met te kleine koelkast voor 9 volwassenen
Diverse gebreken (kapotte stoelen, slecht sluitende sloten, kapotte senseo) die na melding bij het service point snel en adequaat zijn opgelost.

Lekker rustig, dichtbij het bos. Op loopafstand van het dorp. Ik kom elk jaar wel een keer of 2

Hélène Staal

Leuk park, rust, dicht bij het strand, hondvriendelijk. Mooie huisjes (had alleen een maatje groter moeten boeken maar dat is mijn fout)

Het mooie weer

Prachtig huisje met veel privacy