Rustig park. Gunstige ligging.

Fijne huisjes en een mooie park. Erg kindvriendelijk met leuke speeltuintjes en een mooi zwembad! De schoonmaak kan wat beter want er was veel stof, doodgeslagen muggen op de muren, vieze spiegels... Fijne huisjes en een mooie park. Erg kindvriendelijk met leuke speeltuintjes en een mooi zwembad! De schoonmaak kan wat beter want er was veel stof, doodgeslagen muggen op de muren, vieze spiegels en spinnenwebben. Ook zaten er veel mieren in het huisje. Toch was het een fijn verblijf!

Wij hebben heerlijk genoten, mooie omgeving, rustige ligging, prachtige natuur, vriendelijk personeel. Volledig tot rust gekomen.

Prettig verblijf.

Het park is in alles voorzien.
Jammer dat er voor kinderen tussen 14 / 18 jaar nog niks te doen viel.

Mijn grootste dank ging uit na het vertrouwen van het personeel. Ik had mijn...
Het park is in alles voorzien.
Jammer dat er voor kinderen tussen 14 / 18 jaar nog niks te doen viel.

Mijn grootste dank ging uit na het vertrouwen van het personeel. Ik had mijn tas in het huisje laten staan, en kon hem ophalen, men heeft hem eerlijk bewaard

Prachtige verblijftijd gehad!

Perfect verblijf, jammer dat de buurman niet wist dat je je Auto op de Centrale parkeerplaats moest plaatsen

Het was jammer genoeg heel slecht weer, park was goed, medewerkers ook aardig. Zag wel wat achterstallig onderhoud en niet alles schoon. Vond volgens mij een slaappil in onze slaapkamer in de hoek.

Geweldige locatie

Mooi groen park, netjes, leuke nieuwe buiten speeltuin voor de kids, sfeervol restaurant.