Wij hebben bij het service punt aangegeven dat het huisje echt heel erg vies was. We hadden astma kinderen mee en zij hebben het echt zwaar gehad. Helaas werd er niets gedaan met onze klacht.... Wij hebben bij het service punt aangegeven dat het huisje echt heel erg vies was. We hadden astma kinderen mee en zij hebben het echt zwaar gehad. Helaas werd er niets gedaan met onze klacht. Schoonmaken was voor ons geen optie meer, aangezien we met 14 in het huis zaten en onze spullen er al in stonden

Slechte hygiëne chalet
Matras voorzien van bloed
Zeer weinig transport karretjes beschikbaar
Afval van vorige huurder nog aanwezig in chalet

Huisje is opgeknapt maar mist de afwerking.
Kapotte stoelen.lekkage in slaapkamer.
Plafon wat los laat in de badkamer etc etc

Ad Rens

Bank tot de draad versleten, stoelbekleding op 2 plekken gescheurd, spinrag in hal, op en achter radiatoren vies, bladeren in op opslagruimte, toegang voordeur modderig, huisje als totaal oubollig.... Bank tot de draad versleten, stoelbekleding op 2 plekken gescheurd, spinrag in hal, op en achter radiatoren vies, bladeren in op opslagruimte, toegang voordeur modderig, huisje als totaal oubollig. Positieve punten: badkamer, keuken en wc.

Zie vragenlijst

Het zwembad is te klein. Dit zou duidelijker moeten zijn voorafgaand aan het boeken. Met 4 personen in het bad is heen en weer zwemmen niet mogelijk!

Chris Wanten

A je komt aan na 16.00 uur Winkel dicht.
b woensdag de hele dag de winkel dicht.
c snackbar niet eens open gezien.
d restaurant ok maar ik wou Donderdag daar snaks en zo halen ,kom...
A je komt aan na 16.00 uur Winkel dicht.
b woensdag de hele dag de winkel dicht.
c snackbar niet eens open gezien.
d restaurant ok maar ik wou Donderdag daar snaks en zo halen ,kom er aan en wat zie ik Dicht. en toch waren er meerdere mensen op het park.

Het park is sterk verouderd en is toe aan een sterke upgrade. Huisjes niet meer van deze tijd vergeleken met andere parken.

Misschien dat het personeel weer antousiast kan worden op hun baan en het niet alleen maar doen. Autovrij park moet wel autovrij zijn. Misschien drempels? Men rijd veel te hard. Parkeerplaats kan... Misschien dat het personeel weer antousiast kan worden op hun baan en het niet alleen maar doen. Autovrij park moet wel autovrij zijn. Misschien drempels? Men rijd veel te hard. Parkeerplaats kan wel iets van opknapbeurt gebruiken.

RA Roessink

10 uur er in en 16.00 er weer uit je mist dus bijna een dag en voor die prijs is dat veel.onze auto kon net buiten staan maar er zijn wel 4 laadplekken leeg dat is gek maar je mag er niet staan.