Paul van Leeuwenkamp

Relaxed, goede afstand tussen de huisjes.

Fijn chalet gehad, met veel voorzieningen. Mooie midweek gehad met mijn vrouw. Komen zeker terug!

Mooi natuurlijk park!

Ida van den Hoff

Mooi park

Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Ligging ideaal voor bezoek aan Haarlem. Zeker met de bus.

Had graag gezien dat we als mens behandeld zouden worden dan computer. Ik bedoel hiermee. Wij hadden totaal geen contact met Roompot zelf. Geen fijne vakantie als je aankomt geen goeie reis als je... Had graag gezien dat we als mens behandeld zouden worden dan computer. Ik bedoel hiermee. Wij hadden totaal geen contact met Roompot zelf. Geen fijne vakantie als je aankomt geen goeie reis als je naar huis gaat.

Als.je bij de service balie doet melden dat er iets niet goed werkt werd er niks aan gedaan.

Gewoon net het contact wat je had voor de corona is weg. Heel jammer.

Rinske

Fijne incheck, zonder receptie. Mooi, net park. Huisje was netjes. Leuke speeltuintjes. Mooie ligging, vlakbij het strand. Mooi zwembad.

Herman van Leeuwen

Ik ben al verschillende keren op dit park geweest en al die keren was het naar tevredenheid.

Heel fijn vakantiepark, recht achter de duinen en tegen het dorp Callantsoog aan. Vakantiehuisje was ruim, fris en voorzien van vrijwel alle gemakken (behalve een theekan..). Komen graag nog eens... Heel fijn vakantiepark, recht achter de duinen en tegen het dorp Callantsoog aan. Vakantiehuisje was ruim, fris en voorzien van vrijwel alle gemakken (behalve een theekan..). Komen graag nog eens terug!

Goed verzorgd,