Ontspannen rustig en toch veel te doen.

Marlies De Roo

Fijn park maar toe aan een grondige vernieuwing, huisjes echt verouderd, toilet stonk naar urine ondanks toiletblokken, ligt denk ik echt aan de vloer. Helaas moest ik wederom naar de receptie omdat... Fijn park maar toe aan een grondige vernieuwing, huisjes echt verouderd, toilet stonk naar urine ondanks toiletblokken, ligt denk ik echt aan de vloer. Helaas moest ik wederom naar de receptie omdat niet alles klaar lag dat ik gereserveerd had, werd wel meteen vriendelijk geholpen.

John Bis.

Was heerlijk rustig

Miranda Tevel

Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Misschien een tip omdat je niet met je auto bij de bungalow kan en mag parkeren om uit te laden van je spullen, om dan op de kort parkeer plaats karretjes neer te zetten waarmee je spullen op / in laad en in 1x je spullen meekan nemen naar je bungalow. dit zou mogelijk met een muntsysteem kunnen zodat de karretjes ook snel weer terug komen bij het kort parkeren.

Het was heel mooi en heel nieuw, mooi huisje. Jammer dat de stacaravans tegenover ons nog oud waren en de huisjes lagen erg dicht op elkaar. Auto kon niet bij het huisje staan en hierdoor was het... Het was heel mooi en heel nieuw, mooi huisje. Jammer dat de stacaravans tegenover ons nog oud waren en de huisjes lagen erg dicht op elkaar. Auto kon niet bij het huisje staan en hierdoor was het een heel eindje lopen met de spullen. Ik ben gewend om de auto in ieder geval te kunnen zien en dat was niet zo. De volgende morgen bleken er werkzaamheden naast de auto te zijn waar ik wel van schrok. Ook was er geen aangegeven nr op de parkeerplaats te vinden, terwijl de receptie aangaf dat ik daar moest parkeren. Kijk zelf maar deze is er niet. Huisje 152. Verder was de code heel fijn, aankomen wanneer je maar wou, prima geregeld verder.

Rene Maas

Jammer dat er geen grotere berging is voor twee fietsen. Knooppunten kaart gekocht voor 4,75euro. Bleek niet up to date tezijnertijd. Op de kaart wordt het eerste knooppunt verborgen door een... Jammer dat er geen grotere berging is voor twee fietsen. Knooppunten kaart gekocht voor 4,75euro. Bleek niet up to date tezijnertijd. Op de kaart wordt het eerste knooppunt verborgen door een stikker van landal?..en hierboven een stikker van Dunimar.

Heel mooi park. Fijne sfeer en geweldige ligging

René

Ondanks het wat mindere weer , toch prima naar ons zin gehad

Fijne groene ligging...rust..privacy. En een heel mooi kompleet huisje waar alles naar behoren functioneert. Mooie omgeving. Wel was er een invasie van mieren gaande.

Allereerst was het servies vies met etensresten , oven wordt niet warm,