Prachtig huisje met veel privacy

Dit is een park om aan te raden

Renate

Fijne plek, fijn huisje. Lijkt me in de zomer wel een druk park.

Mooi park , goed gelegen in de natuur.

H.F Nobels

Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen

Super! Schoon, gastvrij en hele complete huisjes. Locatie is perfect.

Prima verblijf, alleen miste we wel enige stopcontacten in het Tiny house.
Prima verblijf, alleen miste we wel enige stopcontacten in het Tiny house.
Er stond zelfs een grote schemerlamp maar geen stopcontact te vinden, vooral in het kamer/slaapkamer gedeelte wat nogal donker was. Lezen was dus echt niet mogelijk!!

Adri van Hoogwaarden

We zijn al vaker op dit park geweest. Altijd prima maar nu was er nogmaals niet schoon gemaakt. De wolken stof lagen onder de bedden. Niet van een week maar hele plukken. Ben zelf eerst aan de gang... We zijn al vaker op dit park geweest. Altijd prima maar nu was er nogmaals niet schoon gemaakt. De wolken stof lagen onder de bedden. Niet van een week maar hele plukken. Ben zelf eerst aan de gang gedaan met de stofzuiger en een emmer sop. Heb het schoner achter gelaten dan dat ik het aantrof.

Heerlijk huisje op een mooi park. Veel leuke uitstapjes in de omgeving. Genoeg te beleven!

Saskia

Het restaurant zullen we niet snel meer bezoeken maar het park zelf vast wel! Wat een heerlijke locatie en genoeg voorzieningen om ons te vermaken. Super lekkere verse broodjes, waar we ook de... Het restaurant zullen we niet snel meer bezoeken maar het park zelf vast wel! Wat een heerlijke locatie en genoeg voorzieningen om ons te vermaken. Super lekkere verse broodjes, waar we ook de volgende dag nog van genoten.
Het park zou autoluw zijn maar dat viel wel mee/tegen. Niet dat wij er veel last van hadden, maar viel ons wel op.