Linda van Gerner

Mooi park, mooie huisjes. Zwembad is wel gedateerd, een beetje saai. Supermooie omgeving, waar genoeg te doen is!

Mandy De Jong,gels

Prachtige villa waar de kinderen vanwege het zwembad zich super hebben vermaakt

Fijn een huis echt op het strand :-) en we hebben zo’n mazzel gehad met het weer, dat maakte alles goed. Het is een rustig park en top eten, supermarkt etc.

Bij binnenkomst vonden we het...

Bij binnenkomst vonden we het huisje wel tegenvallen qua inrichting/sfeer. De pakketjes waren super fijn en in de keuken was echt alles te vinden. Maar het geboekte en betaalde kinderbedje + lakenpakket was er niet. Dit bleek ook echt te veel gevraagd en kregen het bedje alsnog maar geen kinderlakenpakket (dus dat is improviseren geweest). We vonden het huisje groot/ruim, heel fijn. Maar het was wel echt vies, overal zilverbeestjes etc. En jammer dat het buitenterras kijkt op de haven en niet strand. Het is toch een strandhuisje.

Een vraag, hoe krijgen we onze borg van €65,- terug.

Wij hebben echt een super leuk midweekje gehad.

Vriendelijke medewerkers. Park is rustig en toch heel gezellig.

We komen snel weer terug.

Gaan ook is kijken welke...
Wij hebben echt een super leuk midweekje gehad.

Vriendelijke medewerkers. Park is rustig en toch heel gezellig.

We komen snel weer terug.

Gaan ook is kijken welke andere parken er nog zijn.

Ligbad was niet schoon, zelf schoongemaakt. Fietsverhuur waren geen zijwieltjes, jammer.

Richard De Ridder

Ik ben er nu voor de tweede keer, maar vind het in totaal achteruit gaan. Het zal wel met te weinig personeel te maken hebben. Bijvoorbeeld: er was geen ijs of wafels te krijgen in het restaurant.... Ik ben er nu voor de tweede keer, maar vind het in totaal achteruit gaan. Het zal wel met te weinig personeel te maken hebben. Bijvoorbeeld: er was geen ijs of wafels te krijgen in het restaurant. Gevraagd waarom dat was. Te weinig personeel zeiden ze.

Elroy Schreur

Het park zelf is fantastisch. Heerlijke locatie met ideale uitvalswegen naar Kijkduin zelf, Den Haag en Scheveningen. Hier en daar ook heerlijk genoten.

De horeca op het park is erg...

De horeca op het park is erg slecht. Het eten en drinken ansich niet. Maar een groot aantal van de bediening heeft geen idee wat ze aan het doen zijn. Ook de medewerkers in de keuken staan erbij of het ze allemaal wel gestolen kan worden. Jammer want het ziet er wel allemaal spik en span uit. Als je personeel neerzet met juiste mindsett en een goed horecahart dan is er echt iets goeds van te maken. Ik heb ook heus wel een aantal medewerkers gezien die het wel snapten maar deze waren zeker in de minderheid. (Ik hoop van harte dat hier verbetering in komt).

Verder wel prima genoten dus van het verblijf zelf en de andere faciliteiten op het park. Wij komen zeker nog een keer terug. Maar zullen de horeca op het park zelf overslaan.

Mwj Driessen

Mooie huisjes op een rustig park. Het strand op loopafstand

Inge

Wij hebben een heerlijke midweek gehad! Het is een goed park voor gezinnen met jonge kinderen. Een fijn zwembad, leuke speeltuin en het park is veilig waardoor je kinderen veel bewegingsvrijheid... Wij hebben een heerlijke midweek gehad! Het is een goed park voor gezinnen met jonge kinderen. Een fijn zwembad, leuke speeltuin en het park is veilig waardoor je kinderen veel bewegingsvrijheid kunt geven. De medewerkers van het restaurant zijn super, een aanrader om hier lekker te gaan eten en het jezelf makkelijk te maken. Het huisje was prima. Enige minpunten: het toilet stinkt naar oude urine welke waarschijnlijk in de voegen getrokken is en in de badkamer zit schimmel. Als deze twee punten worden opgepakt is het huisje zeker een 8.

Zwembad erg vies, bloed op de vloer bij kleedruimtes zat er na 2 uur nog. Kleedhokjes ook erg vies. Zwembad verder leuk.
Personeel snackbar erg traag en chagrijnig.
Personeel terras buiten...
Personeel snackbar erg traag en chagrijnig.
Personeel terras buiten erg vriendelijk en aardig