Al 25 jaar komen we bij jullie op het park. Bijna altijd de Engelsman dûn villa’s . Ik vind echter wel dat de inrichting inmiddels gedateerd is. Kan wel wat meer van deze tijd. Simpel en ouderwets.... Al 25 jaar komen we bij jullie op het park. Bijna altijd de Engelsman dûn villa’s . Ik vind echter wel dat de inrichting inmiddels gedateerd is. Kan wel wat meer van deze tijd. Simpel en ouderwets. Verwacht voor de huurprijs wel wat luxer. Voor de rest een top plek en heerlijke vakantie gehad

Weer net zo fijn als altijd. Mooi huisje, rustig park, vriendelijke mensen, gewoon helemaal top!

Fred Quartel

Mooi park in een mooie omgeving
Het favoriete park van Roompot voor ons

Slecht interieur, rustig park en mooi omgeving

Nico Aaftink

Het verblijf viel niet tegen maar als ik zie welke eisen er worden gesteld aan het schoonmaken dan ben ik daar niet blij mee. Ik heb zelf de keuken moeten schoonmaken en de toiletten. Die waren niet... Het verblijf viel niet tegen maar als ik zie welke eisen er worden gesteld aan het schoonmaken dan ben ik daar niet blij mee. Ik heb zelf de keuken moeten schoonmaken en de toiletten. Die waren niet erg schoon, om het mild te zeggen. Maar het huisje was ruim en de bedden goed. Paar keer in het restaurant gegeten en dat was zeer goed. Er werd rekening gehouden met speciale wensen.

Eduard Visch Eijbergen

Wij komen hier reeeds vele jaren, dit omdat het park op zeer mooie locatie zit, de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam zijn.
Prachtige fiets routes en eindeloze wandel tochten en niet te...
Prachtige fiets routes en eindeloze wandel tochten en niet te vergeten het heerlijke eten.

Patricia Melief

De zee
Neemt je mee en je hoofd waait leeg op een prachtige plek op het strand
De Roompot ladies zijn erg goed en super vriendelijk

Marianne

Vooral...erg goed!
Fijn personeel, net huisje en verzorgd goede keuken inrichting, goede bedden. Misschien in de toekomst : hogere wc vanwegen ouderen.

Rust en ruimte.